• 28 •

4.8K 554 910
                                    

(farklı bir günden devam ediyor.)

Saat neredeyse gece yarısıydı. Odamda uzanıp telefondan saçma sapan videolara bakarken aklıma eteğim geldi. Uzun zamandır giymemiştim.

Ayağa kalktım. Kapıma giderek sessizce kilitledim. Annemler uyumuş olmalıydı ama yine de kilitlemiştim. Dolabımın önüne gelip kapağını açtım. Dizili eşofmanların arasına elimi uzattım.

Eteğimi elime aldım. Beyazdı. Üstünde siyah çizgileri vardı. Elimle hafif kırışmış yerlerini düzeltmeye çalıştım. Muhtemelen bunu asmam gerekiyordu ama dolabım açıldığında göze çarpmaması için katlayıp eşofmanlarımın arasına koymuştum.

Eteğimi yatağımın üstüne attım. Elimi belime götürüp eşofmanımın iplerini çözdüm. Belini bollaştırdıktan sonra tutup aşağı indirip bıraktım. Bol eşofmanım kolayca ayaklarıma düşmüştü. Ayaklarımdan da çıkardıktan sonra eşofmanı alıp düz bir şekilde yatağıma koydum.

Eteğime uzandım. Ayaklarımdan geçirdikten sonra belime doğru çıkardım. Boy aynamın karşısından kendime baktım. Uzun beyaz tişörtüm hafif eteğimi örtüyordu. Tişörtümü tutup uçlarını göbeğimde bağladım.

Çekmecemden kutuyu çıkarıp aynanın önüne, yere, oturdum. Kutunun içindeki makyaj malzemeleriyle yüzümü boyamaya başladım. Annem bana verdiği harçlıklarla bunları aldığımı öğrenseydi kesinlikle çok sinirlenirdi. Arada bir sorarsa kitap aldığımı ya da dışarda yemek yediğimi söylüyordum. Bana iyi yalan söylemeyi kendisi öğretmişti zamanla ve ben de bunu kendisinin üzerinde kullanıyordum.

Bugün şansım bana gülmüş güzel ve eşit eyeliner çekebilmiştim. Makyajım bittiğinde rujumu da sürdüm. Malzemeleri kutuya doldurup masamın üstüne bıraktım. Saçlarımı da ellerimle dağıttıktan sonra telefonuma uzandım.

Gizli klasörüme ekleyeceğim birkaç fotoğrafım daha olması sorun olmazdı.

Resimleri klasöre eklerken sırtımı kapıma yasladım. Kendimi yavaşça bırakarak oturdum. Bir elim telefondayken diğeri de bacağımdaydı. Şu anda belki de tek isteğim yanımda Minho'nun olmasıydı.

Telefonumda mesajlar kısmını açtım. Elim ara sıra eteğimin altındaki iç çamaşırımın uçlarına gidiyordu. Elimi dizime doğru geri çekiyordum. Elim gitmeye devam ederken gözlerim ekrandaki Minho'yla sohbetimize takıldı.

Bir süre küçük profil fotoğrafını inceledim. Daha sonra dokunarak tam erkan açtım resmi. Dizimdeki elimi kontrol etmek zorlaşıyordu. Hızla atan kalbim ve hızlanmış nefesim bir anlığına gözlerimi kapatmama neden oldu. Yutkundum.

Karnıma, ve daha altlarına, hafif ve tatlı kramplar girerken telefondaki resmi kapatarak Minho'yla olan sohbete girdim. Son mesaj, bana etkinliğe gitmek için akşam attığı hazır mısın mesajıydı.

Diğer elimi de telefona götürerek klavyeyi açtım. Ne yazacağımı bilmiyordum ama onu gerçekten çok özlemiştim.

jisungji
Beni eteğimle görmek istediğini sanıyordum

Eğer o gün hayır resimden olmaz demeseydin

Tam şuanda görebilirdin

Sohbetten çıkıp uygulamayla birlikte telefonun kilidini de kapattığımda gelen mesaj sesi, sakinleşmek için kapattığım gözlerimi birden açtırdı.

minleeho
Ne saçmalıyorsun?

jisungji
Görmek istemiyor musun?

Childminder // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin