Hyunjin sahneye çıktığında ikimiz de doğrulmuş tüm odağımızı sahneye vermiştik.
(*hyunjinin mukemmel dansi)
"O çok iyi..." İzlerken mırıldandım. Konuşamıyordum bile, sadece Hyunjinin sahnede tek başına tüy gibi uçmasına odaklanmıştım
O kadar odaklanmıştım ki Minho'nun Hyunjin'i değil beni izlediğini, Hyunjin selam verip sahneden ayrıldıktan sonra fark ettim
"Ne?"
Cevap vermeden bakmaya devam ediyordu
"Bakma öyle sırıtarak." Dedim tekrar
"Neden? Utandırdım mı?"
"Nasıl?"
"Hyunjin'den hoşlanıyorsun, değil mi?" Dedi Minho sırıtmaya devam ederken
"Değil."
"Aptal yok karşında."
"Var. Tam bir aptalsın." Hyunjin'den değil kendinden hoşlandığımı düşünemeyecek kadar aptaldı.
"Jisung, birini sevmek kötü birşey değil. Aksine seni daha mutlu eder bu, hayatında iyi şeylerin gittiğini düşünürsün, her şey istediğin gibi olur, hayallerini gerçekleştirdiğine inanırsın.. Sana ona açılman konusunda yardımcı olabilirim."
"Eğer ondan hoşlanıyor olsaydım hemen kabul ederdim teklifini fakat öyle bir şey yok, üzgünüm."
"Saçmalama ona büyülenmiş gibi bakıyordun."
"Neden beni izledin?"
"İzlemedim."
"İzledin. Dansın sonuna kadar."
"Jisung kabul et lütfen sevdiğini, o da seni sever. Şans verir en azından denersiniz."
"Minho dedim ya hoşlanıyor olsaydım atlarım diye, hoşlanmıyorum. Teşekkür ederim düşüncen için."
"Çok emindim oysa ki. Neyse, çok çalışmış baksana herkes ayakta alkışladı. Çok mutlu olmuştur."
"Evet. Harikaydı."
.
.
.Etkinlik bitmiş, saat nerdeyse gece yarısı olmuştu. Hyunjin'in çıkmasını bekliyorduk.
Omzunda çantasıyla bize doğru geldiğinde yüzü gülüyordu.
"Hyunjin çok iyiydin!"
"Evet, harikaydın." Diye Minho beni onayladı
"Çok teşekkür ederim. Konuyu kapatsak mı arkada öve öve kızarttılar beni zaten. Sonra översiniz doya doya. Hala heyecanım geçmedi."
"Nasıl istersen küçük dansçı." Minho gülerek Hyunjinin saçlarını karıştırdı. Bana yaptığı gibi yapmıştı.
"Birşeyler yemeye gidelim mi? Acıktınız mı?" Minho sorduğunda ikimiz de onayladık.
"Sahil tarafı çok güzel. Işıklarla falan aydınlatmışlar, akşamları güzel oluyor. Soğuk biraz ama birşeyler alıp oraya mı geçsek?"
Hyunjinin dediğini yaptık.
"Hayır siz oturun, asla izin vermem. Beni izlemeye geldiniz o kadar."
Hyunjin, Minho'yla yemeği kim alacak kavgası ediyordu.
"Hyunjin sen çalışmıyorsun."
"Sen de çalışmıyorsun?"
"a..ama çalışıyordum."
"Başka zaman sen alırsın. Benim için o kadar geldiniz buraya, bırakın da ben alayım. Jisung birşey söyle şu bakıcına ya."
"Hyunjin çok inatçısın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Childminder // Minsung
Fanfiction"Bacağım kırıldı diye bana bakıcı mı tuttunuz? Oldu olacak altımı da bezlesin."