• 33+2 •

5K 438 372
                                    

Minho yarın işe gitmeyecekti. Şimdi de çok yorgun durmuyordu ve onu çok özlemiştim.

Televizyon izliyorduk. Televizyondakilerle pek ilgilenmiyor gibiydi. İçeri gittim. Kapıyı kapatıp dolabın karşısına geçtim.

Bu sefer asmıştım eteğimi. Askıdan alıp yatağın üstüne bıraktım.

Eşofmanımın lastiğinden tutup aşağıya çekiştirdiğimde aklıma bir önceki etek giyişim gelmişti. Hyunjin'e resmimi attığım ve Minho'ya yazdığımda giydiğim. Minho'nun bana yanlışlıkla açıldığında üstümde olan. Kendimi tuttuğumda parmaklarım arasında sıkıştırdığım...

Düşündükçe kalbim hızlanıyordu.

Hızlıca eteğimi giydim. Tişörtümü üstümden çıkardım.

Yeni malzemelerimi yerleştirdiğim makyaj masasının önüne geçtim ve yüzümü daha özenli boyamaya başladım. Galiba eyeliner şansımdan değil, yeteneğim olduğu için her seferinde eşit ve güzel oluyordu.

Makyajımı bitirdiğimde topladım hafif dağıttığım masayı. Saçlarımla da biraz uğraştıktan sonra kapıyı açıp Minho'ya seslendim

"Minho! Sevgilim yardımına ihtiyacım var."

"Ne için?"

"Gel de söyleyeyim. Televizyonu kapat uzun sürebilir."

"Geliyorum!"

Geldiğinde aralı kapının arkasına saklandım. İçeri girdiğinde başta göremeyip gözüyle etrafta beni aradı. Kıkırdamamı duymuş olacak ki kafasını bana, arkasına, çevirdi.

Beni görmesiyle şaşırmıştı ama hoşuna da gitmiş olmalıydı. Ne hissettiği genelde yüzünden anlaşılmazdı ama tam şu anda ifadesi her şeyi anlatıyordu.

"Ji..sung.."

"İç çamaşırımı çıkarmamda yardımcı olur musun?"

•°•°•°•

YA ARKADASLAR HAYIR YA

KIZMAYIN DİYE YAZDIM BU BOLUMY DE

OF

COK

UTANDIM BB

Neyse tamam biraz daha iyiyim şuan.

Teşekkür ederim okuduğunuz için ve size bu ficin konusunun aklıma nasıl geldiğini anlqtcm.

Aslında çok sıradan ama susun söylicem

Bir yakınım bakıcı olarak çalışmaya başladı, çocuğun rahatsızlığı var. Algılamada sıkıntı yaşıyor. Örneğin yiyecek verdiğinizde yemesini söylemeniz gerekiyor. Ödevlerini de yapmakta yardımcı oluyor bu yakinim.

Her neyse bu çocuk her zamankinden daha akıllı davranıyormuş çok sevmiş bu yakınımı falan aşık olmuştur diye konuşurlarken duydum

Dedim sudu sen bunu fic yaparsin patladi gitti amina

Childminder // MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin