Egy plázánál parkolunk le, a CityCenterDC-nél. Kiszállunk az autóból, majd Dylan megszólal.
- Én megvárlak titeket kint.
Regina szomorúan néz a fiára majd a vállára teszi a kezét.
- Minden oké? - kérdezi.
- Ja, aha- válaszolja Dylan miközben csak néz előre.
Nem tudom mi történik, de úgy érzem valami baj van.
- Nincs semmi baj kicsikém, megértem, ha inkább kint maradnál. - öleli át Regina de ő nem viszonozza az ölelést.
Még pár másodpercig aggódóan nézi Dlyant majd int, hogy menjünk utána.
Már majdnem a bejártnál vagyunk, mikor Regina megtorpan, rám néz, majd kérdi:
- Nem maradnál vele egy kicsit?
Kizárt.
- Miért? Nem tud vigyázni magára? - kérdezem zavartan mosolyogva.
- Tudod, nagyon nehéz neki ez a helyzet, bele se gondoltam, mikor elhatároztam, hogy elhozlak titeket ide. Hátha tudsz vele beszélni, hogy jöjjön be.
Anya és nővére úgy néznek rám mintha valami mennyből jött angyal lennék.
- Jó, maradok vele. - mondom majd elindulok vissza Dlyan felé.
Miért kellett jönnie?
Mikor oda érek hozzá értelmetlenül rám néz, oldalra pillant majd megint rám.
- Mi van? - kérdezi rosszállóan.
- Mi? - csak annyi van, hogy egy szorongó seggfej vagy aki miatt nem érezhetem jól magam, ennyi.
- Mi az megkértek, hogy legyél a bébiszitterem?- mosolyodik el halványan.
Karba teszem a kezem majd kérdőre vonom.
- Miért nem jössz be?
Az álla megfeszül majd hirtelen megint haragos lesz.
- Az az én dolgom, te menj és vegyél magadnak pár szép bugyit meg amiket a nők szoktak. - veti oda morogva.
- Figyeli, nem tudom mi bajod van, de ne cseszd el mások napját - mondom majd magam is meglepődöm a saját szavaimon.
- Te meg ne cseszd el az életem mert baromira nincs kedvem hozzá - süvíti vissza.
Nem hiszem el amit hallok. El is indulok a bejárat irányába gyors léptékkel de visszahúz a karomnal fogva.
- Jenna nem úgy értettem!
- Akkor hogy ? - rivallok rá és érzem hogy mindenki minket néz.
- Úgy értettem, hogy elegem van abból , hogy mindenhol ott vagy ahol én és nincs egy kis nyugtom se.
A szemét.
- Az ugyan az! - kiáltom majd kirántom a karom a kezéből és elindulok megint a bejárathoz.
Újra visszafog a karomnál.
- Elvihetlek valahova? - kérdezi mélyen a szemembe nézve.
- Még mit nem! És engedj el.
Elenged.
- Légyszíves! Gyere velem, nem tudok itt maradni ezen az átkozott helyen, mindent elmesélek. - mondja kétségbeesetten.
Unom már Dlyan végtelen hangulatingadozásait, az előbb azt mondta elege van belőlem most meg úgy néz rám mint egy ártatlan kiskutya.
1 perc gondolkodás után úgy döntök vele megyek. Előre félek, hogy mit fogunk kihozni egymásból, ha kettesben leszünk.
YOU ARE READING
Beléd bonyolódva
Romance- Told le a nadrágod. - adtam ki az utasítást Dylannek. - Mi? - kérdezi hitetlenkedve. - Jól hallottad, vagy csinálunk valamit, vagy pedig kimész! - És a barátod ehhez mit fog szólni? Jenna mèg csak nem rég költözött Washingtonba egy zűrös csa...