Mielőtt beérnék a házba, belebotlok a rózsaszín inges fiúba, Stevebe. Mosolyogva elnézést kér.
Nemtudom miért de egy pillanatra megállt az idő. Kb 10cm távolság van az arcunk között. Így közelebbről olyan helyesnek tűnik. Sötétbarna haja göndör fürtökben áll, szeme zöld és csillog, ajka élénk rózsaszín és gödröcskéi megvillannak,ahogy mosolyog.
Minden lelassult, és mi csak nézzük egymást míg mögöttünk mindenki más táncol, vagy épp valami mást csinál.Végül ő szólal fel elsőnek.
- Minden rendben?
- Öhmmm, igen, ki kellett jönnöm levegőzni- hebegem zavartan.
- Gyere üljünk le - teszi a hátamra a kezét majd egy csendesebb helyre vezet a medencével ellenkező irányba.
Mekkora ez az udvar? Itt mindenki ilyen jómódú?
- Gyönyörű ez a kert- szólalok meg bár igazából csak hangosan gondolkodtam.
- Köszi, a szüleim szépen rendben tartják. - mosolyog a fiú akit csak fél órája "ismerek".
- Oh, ez a te bulid?
- Igen, üzleti úton vannak, ilyenkor áthívok pár havert, bulizgatunk.
-Hű, elég nagy a baráti köröd akkor, kapásból láttam vagy 200 embert- mondom mire jóízűen elkezd nevetni.
- Igazából csak 4-5 emberrel vagyok jóban, a többi csak úgy jön amint buliról van szó, szóval ha nem akarsz idegen fazonokat a házadba ne tarts bulit. - magyaráz Steve hatalmas mosollyal az arcán.
Énis csak mosolygok, de nem tudok nagyon megszólalni, olyan nagy feszültséget érzek most magunk között.
- Éés, honnan tudtad a nevem? - töröm meg végre a csendet.
- Sasha tegnap óta csak rólad áradozik.
- Nahát, tényleg? - kedves tőle, hogy megemlitett a barátainak.
- Igen, Rose rendesen kiborult, kb a fél nap azzal ment el, hogy megnyugtassa, hogy csak egy barát vagy.
- Rose? - kérdezem érdeklődően, gondolom a lány a társaságból.
- Sasha nem mesélt róla? 5 hónapba vannak együtt.
- Nem nem mesélt, de örülök nekik, nagyon szépek együtt... azért szólhatott volna róla.
- Tehát a másik dolgot sem tudod? - néz a szemembe Steve de már nem mosolyogva.
- Kellene még valamiről tudnom? - teszem fel a kérdést Stevenek vonakodó tekintettel.
Steve mosolyog majd megrázza a fejét - Nem számít, majd elmondja ő.
Annyiban is hagyom a dolgot, ha valami komoly dologról van szó, akkor majd elmondja Sasha sajátmaga.
- Egyébként még csak pár napja költöztem ide. - terelem el a témát.
- Na és hogy tetszik Washington?
- Egyre jobban tetszik - nézek rá mosolyogva, úgy érzem kedvelem ezt a srácot.
- Azt mondta Ken, hogy kijön cigizni, de nem nagyon látom sehol. - mondja miközben szét néz.
- Oh a cipzárod...
- Hm? - nézek rá kérdően.
- Hátul, a hátadon, lecsúszott a cipzár eselteg segítsek? Tudod... felhúzni.. - mondja elpirult arccal Steve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Beléd bonyolódva
Romansa- Told le a nadrágod. - adtam ki az utasítást Dylannek. - Mi? - kérdezi hitetlenkedve. - Jól hallottad, vagy csinálunk valamit, vagy pedig kimész! - És a barátod ehhez mit fog szólni? Jenna mèg csak nem rég költözött Washingtonba egy zűrös csa...