جئون جونگکوک ۲۲ سال
دانشجوی افسری در شهر سئولتو خانواده ای با قشر متوسط به دنیا اومده؛ با پدر و مادربزرگش زندگی میکنه. پدرش در اداره پست مشغول کار هست و یک خواهر کوچیکتر از خودش داره.
اخلاق: منطقی؛ دارای هوش بالا؛ صبور؛ برونگرا.
دیالوگ مخصوص جونگکوک:
× جونگکوک
_________________________________________مین یونگی ۲۵ ساله
تو خانواده سطح بالایی به دنیا اومده. آقازاده و پسر یکی از سیاستمداران ژاپنی هست.
از مادری کره ای و پدری ژاپنی. تک فرزند هست.
در شهر سئول زندگی میکنه.اخلاق: مغرور؛ عصبی؛ منفی باف؛ درونگرا.
دیالوگ مخصوص یونگی:
+ یونگی
_________________________________________کیم نامجون ۲۶ ساله (دوست مین یونگی)
رهبر گروهی از دموکرات ها در سئول.پدر و عموش جز سیاستمداران کره و ژاپن هستند. دوستی خانوادگی با خانواده مین (مین یونگی) دارند.
اخلاق: باهوش؛ منزوی؛ عصبی؛ برونگرا.
دیالوگ مخصوص نامجون:
& نامجون
_________________________________________پارک جیمین ۲۳ ساله (دوست جئون جونگکوک)
دانشجوی افسری در شهر سئولتو خانواده ای با قشر متوسط و معمولی به دنیا اومده.
با پدر و مادرش زندگی میکنه. پدرش معلم پایه متوسطه هست و مادرش خونه داره.
یک برادر بزرگتر از خودش داره که روزنامه نگار شهر کوچیکی در کره هست.اخلاق: شوخ طبع؛ خنده رو؛ صادق؛ ساده لوح.
دیالوگ مخصوص جیمین:
" جیمین
_________________________________________جئون جیسو ۲۰ ساله (خواهر جئون جونگکوک)
دانشجوی تئاتر در شهر سئولدر خانواده با قشر متوسط به دنیا اومده. با پدر و مادربزرگش زندگی میکنه و یک برادر بزرگتر از خودش داره. پدرش در اداره پست مشغول کار هست
اخلاق: مهربون؛ احساسی؛ کمی پرخاشگر.
دیالوگ مخصوص جیسو:
* جیسو
_________________________________________
من مقدمه تو رمان هام نمیزارم چون بیشتر حس میکنم ذهن خواننده کلافه میشه جاش مقدمه چینیم با معرفی شخصیت هاس و دیالوگ هاست...🤭دیالوگ ها رو برای این میزارم که قاطی نکنین وگرنه کاره خودم با تیک گذاشتن آسونتره.🥺❤🐾
نکته:
اونایی که با صحنه های اسمات میونه خوبی ندارن قبل شروع و بعد از پایان صحنه های اسمات رو با علامت 🔞 نشون میدم پس با خیال راحت بخونین.
ESTÁS LEYENDO
1950 (تکمیل شده)
Romanceمن زنده ام تا مبارزه کنم. نه برای خودم، نه برای خانواده ام... بلکه برای کشورم. هیچ چیزی جلومو نمیتونه بگیره حتی اگه اون یک چیز تو باشی! _____________________________________________________ موضوع: این اتفاق از ژوئن سال ۱۹۵۰ آغاز شده ؛ درست زمانیکه...