5 | Ailesi Geldi

13.2K 1.2K 501
                                    


---

Yemekler gelince beraber odaya geçtiler. Taehyung onun sandalyesine oturtup poşetteki yemekleri çıkarıp masasının üzerine koydu. İçeceklerin soğuk olması moral bozucu olması bir yandan, sinir bozucuydu. Çocuk zaten hasta, daha fazla hasta olacak.

"Gel ye."

"Bir şartla!" dedi ellerini birbirine vurarak.

"Neymiş o?"

"Beraber yiyeceğiz."

Kafasını olumsuz anlamda salladı. Jungkook ise hafifçe kolundan tutarak ayağı kaldırdı. "Lütfen, kırma beni."

"Sana aldım ama ben bunları."

"Olsun beraber yiyelim, lütfen." Karşı sandalyeye kendisi, diğer sandalyeye ise Taehyung'u oturttudu. Sadece oturmak ile kaldı. Yemeklere bakıp bakıp durdu ama yemedi. Jungkook ise yiyordu ve yemediğin fark edince plastik çatalı kenara koydu.

"Sen yemiyorsun."

"Çünkü istemiyorum."

"Bende yemem." Kolunu göğsüne bağladı ve bakışlarını cama çevirip dışarıyı izlemeye başladı.

Taehyung yedekte bulunan çatalı aldı ve bibimbap yemeğinden ağzına aldı.

"Yemeye devam edecek misin artık?"

Gülümsedi ve kafasını olumlu anlamda salladı. Tekrardan plastik çatalı eline alıp yemeğe başladı.

"Bana neden iyilik yapıyorsun ki?"

"Sevgi sorgulanmaz." diye tek ve anlaşılır cevap verdi.

"Beni seviyor musun ki?" Gözlerini kocaman açıp yaklaştı.

"Sevmesem niye burada olayım?" Utandığı belli olduğu için yüzünü yere eğdi ve gözleri sıkmaktan acıyacak kadar güldü.

Odada aklına gelen şeyler ile çatalı bırakıp geriye yaslandı. Durup dururken neden aklına geldi bir fikri yoktu ama sormadan da edemeyecek haldeydi. Merak ve kuşku aynı anda devreye girdi.

"Haneul seni taciz mi ediyor?"

Sorduğu soruya karşılık nefesi kesildi ve yediği yemek boğazında kaldı. Hırıltılı bir şekilde, ciğerden öksürmeye başladı. Taehyung ayağı kalkıp sırtına hızlıca vurmaya başladı.

"İyi misin?" Masa da duran suyun ağzını açıp kendi elleri ile içirmeye başladı. Yeterli olduğunu fark edince durdu. Kapağı kapatıp tekrar yerine geçti.

Kafasını iyi olduğu anlamda salladı. Durdu ve soruyu unutmasını umdu. Yine de Taehyung ısrarcı biriydi.

"Tekrar mı sormam lazım?"

çok patavatsızca olan saçma bir soru sormuştu, evet haneul sinir bozucuydu ancak taehyung lise arkadaşının böyle bir şey yapacağına inanmazdı.

"Neden öyle sordun ki?" Taehyung geriye yaslandı. Parmaklarını teker teker oynatmaya başladı.

"Bir kaç gün önce geldiğim zaman, elini çeker misin diye sormuştun. Odaya girdiğim zaman hiç hoş olmayan şeyler gördüm." Unutmamasına şaşırdı. Uyduracak yalan lazımdı ama, buradan dönülmezdi.

"Hayır, taciz etmiyor. Sadece o.. o anlık bir şeydi.." gözleri dolmuştu.

"Öyle olsun." Bu kadar kolay olması yine onu şaşırttı. Yine de ses çıkarmadan yemek yemeğe devam etti.

**haneul onun lise arkadaşı, bende olsam bende sesimi keserim. başımdan böyle bir olay geçtiğindendir, böyle davranıyorum.**

Haneul ile Taehyung liseden beri arkadaşlardı. İlerleyen zamanlarda yolları ayrıldı. Tekrardan yardım vesilesi ile buluştular ama lisedeki hallerinden eser yoktu. Aralarına çok fark vardı.

Haneul cimri, Taehyung ise yardımseverdi.

Haneul sorumsuz, Taehyung ise işlerin yüklerini alabilen birisiydi.

Haneul tacizci bir pedofil, Taehyung ise tam zıttı.

Ne eksik, ne fazla.

Taehyung tekrardan doğruldu. Yemeği yiyen çocuğu özenle izledi. Şimdi mutlulardı ama birazdan canları sıkılacaktı.

"Ben bu yetimhaneden atılınca seni nasıl göreceğim?" Yemekleri biraz kenara çekip sandalyesi ile birlikte ona yaklaştı.

"Atılmak derken?"

"18 yaşına girince daha burada olmayacağım ya, ondan." Göz temasını kesmeden konuşmaya devam ettiler.

"Nerede kalacaksın?"

"Onu da bilmiyorum." Durup dururken canı sıkıldı ve gözleri doldu. Ellerini birbirine bağlayıp sıkmaya başladı. Tırnaklarını bastırdığı için kızıyordu ve bu oldukça can yakıcıydı.

Belki rahatsız olur diye düşünse de elini birbirinden ayırıp koltuk kollarının oraya koydu.

"Yapma," ellerinin üzeri yara içindeydi ve kendisi yapmıştı. Tırnakları kısa olmasına rağmen çok büyük yaralar vardı. Demek ki çok bastırıyordu.

"Bir daha sakın," saçını kulağının arkasına atıp gülümsedi. "Yapma tamam mı?" Kafasını salladı.

"Ayrıca beni de görebilirsin, istediğin her zaman." Güldü.

Kapı çaldı, gel komutu ile içeri giren Haneul'un yüzünden belliydi kinli olduğu.

"Jungkook, gelmen lazım."

Jungkook cevap verecek iken Taehyung lafa atladı. "Sebep?"

"Ailesi geldi, onu alacak."

---

Kötü oldu yine. Neyse bu hikaye bittikten sonra iki tane seri, bir tane de oneshot yazacağım.

Bölümler kısa oluyor farkındayım.
Ama ağrılarım arttığı için odaklanma konusuna zorlanıyorum.

Düzelince uzun bölümler gelicek <3

düzenleme tarihi: 15 kasım 2023
- kısa, 600 kelimelik bir hikaye bölümü.

aspiration. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin