19 | Sonu Gelmeyen Yalvarışlar

8.2K 795 458
                                    


-
Herkesin kenara çekilmesini söyledi. Adamının getirdiğini jileti ondan aldı. Haneul hâlâ daha yerde kıvranırken Taehyung ise jilete bakıp gülümsüyordu. Bu gece buradaki tüm hislerini kaybedecekti.

"Jileti al ve götüne sok! Gerizekalı bir oğlan için kaç yıllık arkadaşında neler yapıyorsun!" Taehyung onu görmezden geldi. Jileti avuç içinde sıkıp ona doğru gitti. Artık ona karşı saygı da beslemiyordu.

Kollarını tuttu ve bileğinden dirsek içine kadar jilet ile yol aldı. Kestiği yerlerin üzerinden tekrardan geçti. Haneul ise sadece çığlık atıyordu. Canı yanıyordu, geçtiği yerlerin üzerinden tekrardan geçiyordu. Kanın aktığını kirli teninde hissediyordu.

"Buna dayanamıyorsan hadıma nasıl dayanacaksın?" dedi ve kanlı jileti suratına atıp ayağı kalktı. Ona öyle kesici bir alet lazımdı ki aletini bir anda kesebilsin.

"Kemer fantezisi sever misin?"

Ellerini beline atıp kemerini yavaşça pantolonundan ayırdı. İki ucunu birleştirip yan taraflara çekiyordu. Çıkan ses canının ne kadar yanacağının öncüsüydü.

"Ona dokunmamalıydın."

"Aptallık ettim. Düsünemedim. Bende küçüktüm." kemeri duvara yapıştırdı. Ses yüzünden korkup olduğu yerde döndü.

"Sen mi küçüktün?!" Kemeri bacağına yapıştırdı.

"Sen küçücüksen o senden daha küçüktü! Orospu çocuğu!" Durmadan kemeri yapıştırdı. Adamlardan birisinin içi acımış olacak ki dayanamayıp geriye döndü. Ağlıyordu. Hem de çok ağlıyordu.
Bu yaşta ağlıyordu koruma.

O kemerle vurmaya devam ederken zevk içinde izleyen adamına dönüp, "Zincirle bedenini sıkıştır." dedi. Adam kafasını salladı. Taehyung adamı daha kolay yapsın diye kafa tarafına geçip burun yerlerine yumruk attı. Eklem yerleri kana bulanmış, her yeri yara olmuştu. Elleri acımaya başlamıştı ama umrunda değildi. Acısı artıkça daha fazla vurup hıncını çıkarmaya çalışıyordu. Ne kadar vurursa vursun içindeki sinir geçmiyordu. Sözleri ile daha fazla harmanlandı ateşi.

Haneul yavaş yavaş bilincini kaybediyordu. Taehyung her vurduğunda yakasından tutup havaya kaldırıyordu. Yediği yumruk ile başı yere sert bir şekilde çarpıyordu, bu sebeple de bayılacak gibiydi.

O sırada adam da zincirle bedenini bağladı. Zincirlerin demir bölgeleri özel tasarlanmıştı.

Çivi vardı kenarlarında.

"Şimdi bir hızla zinciri kendine çek."

Adam ikiletmeden zinciri çekti. Diğer adamlarda daha kolay çekebilsin diye yerde yatan adamın ayaklarından ve omuzlarından tuttu. Çiviler öyle sert batıyordu ki delirecek gibiydi. Karaya çıkmış balık gibi çırpınıyordu. Taehyung ise dursun diye saçından tutup kafasını geriye yatırdı.

"Taehyung.." inliyordu ve nefes almaya çalışıyordu. "Lütfen, sana yalvarırım. Bırak.." düzgün konuşamayacak hale geliyordu. Saçından tutup yüzüne tükürmüştü.

O sırada kırbaç ve benzin alması için gönderdiği adamı geldi. Getirdiği eşyaları kenara koydu.

Taehyung, "Zinciri çöz, ayaklarını bağla." dedi. Hepsi yavaşça yere bıraktı. Zinciri bağlayan adam da geri çözdü. Taehyung ise dizili olan tuğlalardan bir tanesini aldı. Düz bir şekilde yerde yatan Haneul'un karın bölgesine koydu tuğlayı.

Kırbacı tuttu. Duvara vurdu. Çıkan sesten adeta zevk alıyordu. Özellikle tenine değinince çıkan sesler daha da çok zevk alıyordu. (Seni son bölümde gorücem tae askim)

Bacak taraflarını da jiletle kesmeye başladı ve koluna yaptığı gibi çizdiği yerlerin tekrardan üstünü çizdi. Boş kalan baldır tarafına da sanatsal işlem yaptı.

Bastard.

Baldır tarafına olabildiğince güzel bir şekilde yazı yazmıştı. Çizik olan yerler zaten acıyordu, üzerine kırbaç eklenince nefes almayı bile unutmuştu Haneul.

"Çok yanıyor canın. Kıyamam sana." dedi ve daha sert vurdu. Bu boş yerde üç tane ses duyuluyordu.

Sert darbe sesleri, çığlıklar ve histerik gülüş.

Odada volta atıyordu. Önünden geçerken de bacağına kırbaç ile vurmayı ihmal etmiyordu.

"Taehyung! Gider ondan özür dilerim! Ne istersen yaparım! Bir dah- ah!"

Bacağına kırbaç darbesi yemesi ile birlikte susmuştu.

"Bir daha.." kafasını yatırdı. "karşısına bile çıkmam."

"Zaten çıkamayacaksın, gerizekalı!"
Kırbaç darbesi yemişti tekrardan.

Ölüyordu.

Aletine de bir kırbaç darbesi yemişti. İnledi. Hemde acı içinde. Duramıyordu. İmkanı olsa buradan kaçacaktı. Ama bunu yapacak ne gücü, ne imkanı ne de cesareti vardı.

"Taehyung.." artık sadece katilinin adını sayıklıyordu. Sonunun geldiğini o da biliyordu.

"Ne var?"

"Acı bana.."

"Evet, acı sana." dedi ve tekrardan bir kırbaç darbesi yedi. Adamlar duramadı. Kokan kan yüzünden mideleri bulandı.

"Sizde onun yerinde olmak istemiyorsanız önünüze dönün." Sinirli olduğu için herkese saldırabilidi. Dışarıda korumalık yapan adam bir anda içeri girdi.

"Efendim.."

"Hızlı söyle işim var."

"Jungkook sizinle konuşmak istiyor." Elindeki kırbacı yere attı. Uzatılan telefonu aldı ve inşaat alanında duran başka bir odaya girdi.

"Efendim?" dedi, sesini dengede tuttu.

"Bugün gelme ihtimalin olamaz mı?" dedi korkarak Jungkook. İlk gece geldiği yabancı bir evde o olmadığı için yabancılık çekmesi normaldi. Taehyung onu bırakmakla hata etmişti.

"Neden?"

"Ben.." korkuyorum diyemedi. "hiç."

Taehyung onu kısa sürede tanıdığı için ısrar etti. "Sebebini söyler misin bebeğim?"

"Bebeğim mi.." adeta flört ediyormuş gibi duruyordu. Telefon başında güldü ve parmağını ağzına götürdü Jungkook. Telefonun sahibi, yani Taehyung'un adamı neye güldüğü anlamadı. Jungkook adamın onu izlediğini fark edince kendine çeki düzen verdi.

"Evet bebeğim, neden erken gelmemi istiyorsun?"

"Ben," nefes aldı ve karşısındaki adamın da onu izlemesini umursamadan, "seni özledim." dedi. Taehyung durdu. O da gelmek istiyordu ama bu adamı bu halde burada bırakamazdı. 

"Yarın geleceğim, söz veriyorum."

"Lütfen, şimdi gel."

"Yavrum sen lütfen dersen ben şimdi nasıl reddederim? Bak ısrar etme, olur mu?"

Jungkook hayal kırıklığı ile nefes verdi. Ve, "Pekâlâ, nasıl istersen."

"Teşekkür ederim, dikkat et kendine." dedi Taehyung ve onun diyeceklerini bekledi.

"Sende kendine dikkat et, ve şey.." artık rahat davranacaktı. "Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum." dedi ve telefonu kapattı. Telefonu adamına verip o Haneul'un yanına tekrardan döndü. Döndüğü zaman diğer adamların kenarda durduğunu, bir tanesinin de onun iplerini çözdüğünü fark edince sinirden daha fazla delirdi.

---

Acayip kısa oldu ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim. Bir dahakine böyle olmaz umarım.

Aspiration Taehyung >>>>>>
Bal oğlan Taehyung <<<<<<<

Sizi seviyorum, teşekkür ederim ve hepinize güzel geceler <3

aspiration. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin