Cumartesi 20.13
Koltukla bacaklarımı ileriye uzatırken bıkkınlıkla izlediğim diziyi ilerlettim. Dizi izlerken bile sıkılıyordum. Merdivenlerden gelen gürültüyle birlikte bakışlarım o tarafa kaymıştı. Toprak ve Eslem gülüşerek aşağı indiklerinde Eslem küpesini takmaya çalışıyordu. "E hadi yavrum ya...Ağaç ediyorsun insanı." Toprak'ın konuşmasıyla birlikte gözlerimi kırpıştırdım.
Eslem ile göz göze geldiğimizde gülümsemişti. "Dolapta yemek var, acıkırsan üşenme ısıt tamam mı?" Anlamazcasına ona bakarken başımı bir onaylama hareketiyle salladım. "Nereye gidiyorsunuz?" Diye mırıldandım sessizce. Saatlerdir televizyonun karşısında saçma sapan bir diziyi izliyordum. Dinleneceğimi düşünmüştüm ama böylesine boş kalmak çok fazla düşünmeme sebep olmuştu. Dinlenmek yerine daha da yoruluyordum.
"Bizimkilerle buluşacağız, bir şeyler içeriz." Toprak'ın bakışları üzerimde oyalanmadan ilerlemiş ve rahatça koltuğa oturmuştu. Beni çağırmadıkları için sitem etsem çok mu yüzsüz olurdum? Ne istediğini bil artık Nova. Bilemiyorum işte...Ne olmuş yani bilemiyorsam? Bilmeyi öğreneceğim belki bir gün, çok mu zor?
"Gece kulübüne gideceğiz, yorgunsun diye bir şey demedim." Toprak arabanın anahtarını elinde sallarken onaylarcasına salladım kafamı. Hiç çekemezdim o gürültüyü zaten, sadece...sıkılıyordum işte. En azından bir ağız ucuyla teklif etselerdi ya da beni zorla peşlerinde sürükleselerdi. Belki evdeki sıkıntım geçerdi. Şimdi ne yapacağımı bilmiyordum. Kitap okurdum belki...Ya da uyurdum. Evet, uyuyabilirdim ve her şeyden kaçardım. İşin kötü yanı, artık uyumak bile istemiyordum. Hiçbir şey gelmiyordu içimden.
"İpar'ı aradın mı? Çıkmış mı?" Toprağın konuşmasıyla birlikte bakışlarım anında Eslem'e kaydı. Güzel gözüküyordu, yüzünde ona oldukça yakışan dikkat çekici bir makyaj vardı. Elbisesi sadeydi fakat fiziği ile birleştiğinde oldukça güzel duruyordu. "Aradım, çıkacakmış bir saate." Hala küpesini takmaya çalışıyordu. Sıkıntılı bir nefes alırken gözlerimi kaçırarak sessizce mırıldandım. "Yardım edeyim istersen?"
Bakışlarım yüzüne kaydığında şaşkınlıkla bana baktığını görmüştüm. Benden böyle bir şey beklemiyor gibiydi, ben de beklemiyordum. Genelde onun ile ilgili olan şeylerle ilgilenmezdim, ne yaptığı beni ilgilendirmiyordu ama gözümün önünde uğraşıp dururken kayıtsız kalamamıştım işte. Yavaş adımlarla yanıma gelerek koltuğa yaslandığında elindeki küpeyi alarak nazik bir hareketle dikkatlice kulağına takmıştım. "Sen de gelsene." Bir anda duyduğum teklif ile birlikte yutkunduğumda doğrudan gözlerime bakıyordu. İpar da mı...Orada olacaktı?
"Yok...Gidin siz. Şimdi benim hazırlanmam uzun sürer" Diye mırıldandım isteksiz görünmeye kendimi zorlayarak. Ne? Görünmeye zorlamak mı? İstemiyordum ki zaten! Ne yapacaktım gidip? Kuru gürültü. "Ne olacak canım? Bekleriz." Eslem'in gülümseyerek konuşmasıyla birlikte istemsizce yutkundum. "Gerçekten mi?" Dedim emin olmak istercesine. İstemiyordun hani Nova? Sus bir! Benliğim ile her an bir savaş halinde olmak beni çok zorluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hiç söylenmemiş bir şarkı | gxg
Historia Cortaben senin gibi olsaydım. sen benim gibi olsaydın. o zaman durmaz mıydık aynı rüzgarda? ama biz yabancıyız. girlxgirl