merhaba, küçük bir açıklama

2K 90 24
                                    

merhaba, ilk defa bir kurgumda böyle bir açıklama yayımlıyorum. sizi habersiz bırakmak istemedim çünkü beklediğinizi görüyorum, ben de bekliyorum. evet bir süredir bölüm atamıyorum ve büyük ihtimalle temmuza kadar da o beklediğimiz bölüm gelmeyecek :( çok üzgünüm, gerçekten.

şu an üniversitede son sınıfım ve haziranın başında mezuniyetim var.(wattyde ilk kurgumu yayımladığımda birinci sınıftım) aynı zamanda üniyi okuduğum şehirde son senem olduğu için parçalanıyor, her yere yetişmeye çalışıyor ve kendimi bitiriyorum açıkçası. o yüzden yazamıyor değil SAHİDEN YAZAMIYORUM. hani bir açabilsem o sayfayı yazarım belki ama vakit bulmayı geçtim zihnimi toparlayamıyorum ki. özel hayatımda da beklemediğim birçok şey oluyor, öylece kalakaldım.

benim hep en üzüldüğüm konu budur. yazdıklarım okunsun, birilerine ulaşsın, bir şeyler hissettirsin isterim. tam olur, ben buradan uzaklaşırım. hayatın bana oynadığı bir oyun herhalde, bu kitabın okunmasını gerçekten çok istiyordum çünkü bu kitap hissettiğimiz bütün korkular için yazdığım bir kurgu. korkular ve bu korkulara rağmen devam etmeye çalışmak, kendini tüketmenin eşiğinden dönebilmek. yine yazacağım, bitireceğim de eminim buna. bu kadar ilerlemişken geri dönmeyeceğim.

sadece biraz zaman alacak, o zaman da siz burada olur musunuz bilmiyorum. olsanız da aynı hisleri taşıyamamanız normaldir çünkü araya çok fazla zaman girecek. yine de şimdiye kadar bu kurguyu okumuş, beklemiş, değer vermiş olan herkese teşekkür ederim. umarım yeniden görüşebiliriz, ben buralarda olacağım. sizi de görmeyi çok isterim. buralara uğramak isterseniz bu bölüm ben yeni bölümü atana kadar yayımda kalacak. öpüyorum, çok çok 💛

hiç söylenmemiş bir şarkı | gxg Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin