Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlarKeyifli okumalar💜
İki yıldır çalıştığım Tarot kafede yine yoğun birgün geçiriyoruz.Gelen müşterilerin çoğu, fal bakan patronumuz Firuze ablanın falları için geliyor. Kafede beş kişi çalışıyoruz .iki yılda çok samimi beş arkadaş olmuştuk.
Kafe tadilata gireceği için bugün bir haftalık izne ayrılıyoruz. Neyse ki mesaimizin bitmesine az bir süre kalmıştı. Ki Firuze abla ellerini bir birine çırpıp ,
"Çocuklar buraya gelin " diye bize seslendi .
"Çocuklar kimse kalmadı oturun şöyle masama."
"Zaten çok yorulmuştum ayaklarıma kara sular indi" diye söylenerek Firuze ablanın masasına oturdum. Arkadaşlarım da birer sandalye çekip oturdular.Firuze abla "Bir hafta izinlisiniz bol bol dinlenin sonra yine işinizin başına, hepinizi dinlenmiş bir şekilde bekliyorum çocuklar ama, önce son bir kez falınıza bakıyorum" dedi.
Yasemin "Firuze abla önce benim falıma bakarmısın? ne zaman yakışıklı bir sevgilim olucak."
Kaya "Oğlum daha bir hafta oldu sevgilinden ayrıldın boş durmak bilmez misin sen."
"Sana ne çok bile boş kaldım." Diyerek sarı saçlarını savurdu. Yasemin sarı saçlı yeşil gözlü güzel bir kız bunun avantajlarını kullanıp sık sık sevgili değiştirir aşka inanmaz gönlünü eğlendirir kendince.
Firuze abla ilk Yasemin'in falına bakmaya başladı. Yakın zamanda değil ama yakışıklı uzun boylu zengin bir sevgilisinin olucağından ve daha bir sürü şeyden bahsetti. Sırasıyla Aslı, Elif ve Kaya'nın falına baktıktan sonra sıra bana gelmişti."Firuze abla aslında fala inanmıyorum biliyorsun ama neler söyleyeceğini çok merak ediyorum" deyip iyice yanaştım Tarot kartlarına. Kaya " Ceyda zaten fala baktırmana gerek yok biliyorsun falında ben çıkacağım"deyip sırıttı. "Kaya lütfen sululuğa gerek yok yine başlama" dedim. "kızım seni seviyorum diyorum sen hala dalga geçtiğimi düşünüyorsun."Kaya'yı arkadaşım olarak çok sevdiğimden onu kırmamak için gülümseyerek önce ona sonrada kızlara bakıp, "biliyorum bu sevimsiz kızları değil en çok beni seviyorsun." Kızlar hep birlikte "Ceyda" diye bağırdılar.
Firuze abla "Tamam çocuklar hadi devam edelim" dedi ve kartları dizmeye başladı. Birsüre sonra başını kartlardan kaldırıp yeşil gözlerini irice açıp bana baktı. Sessiz kalınca " ne " dedim. "Ne gördün ölücekmiyim? Aslı "Ceyda" diye bağırarak masadaki kalemi yüzüme fırlattı. Gülerek "Ne yapayım Firuze abla öyle şaşkınca yüzüme bakıp donunca ölüyorum herhalde diye düşündüm" dedim.
"Öyle bir şey değil ama Ceyda çok karışık şeyler görüyorum kartlarda." "Nasıl yani abla neler görüyorsun." "Büyük bir karışıklığın içindesin, doğru bildiklrin yalan çıkacak büyük bir kaosun içinde görüyorum seni." "Yok artık benim hayatımda bir annem bir babam birde siz varsınız sıradan bir hayatım var nasıl bir kaos olabilir ki." "Kendine dikkat et Ceyda büyük bir çıkmaza sürükleneceksin" dedi."
Elif " Evet bir sevgilisi bile yok "dedi gülerek. Kaya "tabi kızım o beni bekliyor."
"Of Kaya dalga geçmeyin ben bir sevgili istemiyorum yakında 20 yaşıma giricem acelem yok ne zaman evleneceğim adamı bulursam o zaman seveceğim. Birde falımda çikanlar beni ürkütsede inanasım gelmiyor benimki sadece merak."
Aslı " Neyse arkadaşlar yarın dağ evine gidiyoruz, hepiniz izinleri aldımı son anda bir sıkıntı çıkarmayın."
"Babamdan çok zor izin aldım ıssız yerde başınıza bir iş gelir tatil yapacak başka yer bulamadınız mı dedi."
"Biz her yaz gidiyoruz bir sorun olmaz canım sabah gelir babanla konuşuruz Ceyda'cım."
Kafeyi toparladıktan sonra ertesi gün için sözleşip çıktık. Firuze abla tadilat nedeniyle bizimle gelemiyor. Biz beş arkadaş Aslı'nın dedesinin dağ evinde bir kaç gün geçiricektik. Babam baştan karşı çıktı ama sonra ısrarlarıma dayanamadı. Evin tek çocuğu olduğum için annem ve babam biraz tedirgin büyüttüler beni. Bende bu güne kadar hep dikkat ettim hiç üzmedim onları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...