Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlar
Keyifli okumalar"Nasıl yani? Dedim şaşkınca sorarak.
Diğerleride anlam veremezmiş gibi Aslan beye bakıyorlardı benim gibi.
"Biliyorsun senin için arayı ne kadar düzeltsekte, babamı öldüren ve anneminde ölmesine sebep olan, biri yaşıyor o evde."
Bir şey diyemedim. Her şey yoluna girmişti. İki aile barışmış, Sarp ve babası bana annemi getirmişti. Aslan bey tarafından bakınca oda haklıydı. Ama böyle olamazdı. Beni yeni kavuştuğum ailemden ayıramazlardı.
Aniden ayağa kalktım. Bu durum sinirlerimi bozmuştu.
"Beni ailemden ayırmayı düşünmüyorsunuz herhalde" dedim.Aslan bey gözlerini gözlerime dikmiş öylece bakıyordu. O sessiz kalınca konuşmak için ağzımı açmıştım ki, Sarp elimi tutup oturmam için beni yanına çekti. Otururken dönüpte yüzüne baktım. Tatlı bir gülümsemeyle bana bakıyordu. Neydi şimdi bu.
Kolunu belime sararak beni kendine çekti iyice. Bu haline şaşırarak baktım. Yoksa oda babasına mı hak veriyordu. Bakışlarını benden ayırarak babasına dönerken birden çiddileşti.
"Geçmişte yaşadığın olayların diyetini karıma ödetmeyi düşünmüyorsun umarım? Kiminleyse sorunun onunla çöz. Karımın moralini bozmana izin vermeyeceğim."
"Vay be artık babaya karşı da geliyorsun eşek sıpası."
"Ben ciddiyim baba karımın bu tür meselelerinle canını sıkma. Ben Ceyda ile senin intikamın için evlenmedim." Bu defa Sarp'ın sesi sert çıkmıştı.
"Sen zaten Ceyda'yı ilk bulduğunda benden sakladın. Söylesene ne zamandan beri benden bir şeyleri saklıyorsun Sarp?" Aslan beyde sinirlenmeye başlıyordu.
"Söyleseydimde intikamına malzeme yapsaydın öyle değilmi?"
İkiside artık bağırıyordu. Tartışmalarını istemiyordum.
"Yeter...." Birden Aylin hanımın sesi doldurdu salonu.
"Ya siz neyin kavgasını yapıyorsunuz?
Ceyda'yı korkutuyorsunuz. Kız bu eve geldiğine pişman oldu şimdiden. Kapatın bu konuları. Ayrıca, oğlum Ceyda'yı ilk görüşte aşık olmuş Aslan. Kıyamamış kıza, senden saklamış bundan daha doğal ne olabilir ki."Sarp ayağa kalkarken benimde kendi ile kalkmamı sağladı. Elimi tutarken, "size iyi geceler" dedi.
******
Odamız Sarp'ın bizim için aldığı Arnavutköy'deki yatak odamızdan baya genişti. Güzel döşenmişti ama burasıda koyu gri tonlarındaydı.Sarp üzerini değiştirirken suratı hala gergindi. Bense yatakta oturmuş onu izliyordum.
"Sen koyu renkleri çok seviyorsun anlaşılan. Bu odada çok koyu" dedim. Siyah tişörtünü giyerken bana döndü.
"İstersen odayı tamamen değiştirebilirsin güzelim. Boyasunı, mobilyasını hatta dekorunu bile" dedi yanıma gelirken.
"Yok böylede güzel bana seni anımsatıyor. Ama ben açık renklerden hoşlanıyorum" dedim.
Yanağıma öpücük kondururken beni kendine çekti.
"Seninle birlikte tekrardan yenileyelim odamızı" dedi gözlerime bakarken.************
Sabah Sarp'ın kısık sesle telefonla konuşması ile uyandım. Arkası bana dönük odamızın balkon kapısında konuşuyordu. Dışarıdan soğuk hava geliyordu. İyice gerinirken, konuşmasına kulak misafiri oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...