Oylarınızı ve yorumlarınızı
bekliyorum arkadaşlarKeyifli okumalar💜
Ceyda, Zerrin'in dolabından bulduklarını tekrar inceledi. Çok şaşkındı. Böyle bir şey nasıl olur diye düşündü. Aklı bir türlü almıyordu. Babası ile konuşsa neler olurdu, yada ona güvensemiydi bilemiyordu. Ne yapması gerektiğini çok düşündü. Sarp'tan yardım istese, yaralı haliyle birde benimlemi uğraşacak, diye düşündü.
Aklına gelen fikirle arkadaşlarını aradı. Durumu anlatıp, yardım edip etmeyeceklerini sordu? Arkadaşları Ceyda'yı çok seviyorlardı, onun için her şeyi göze alırlardı. Birlikte bir plan yapıp telefonu kapattılar.
Kaya, Elif ile arabasına binip, Ceyda'nın verdiği adrese doğru yola çıktılar. Adres Tekirdağ'ın Çerkezköy İlçesini gösteriyordu. Kaya neyle karşılaşacaklarını bilmediği için biraz tedirgindi.
"Elif" dedi Kaya, derin bir nefes verirken.
"Ne düşünüyorsun? Sence böyle bir durumun aslı astarı varmıdır?""Bilemiyorum" deyerek omuz silkti Elif.
"Aslında ben biraz tedirginim" dedi Kaya. "Orada bizi ne gibi bir sürpriz bekliyor bilemeyiz. Meçhul bir yola gidiyoruz."
"Ceyda için değer. Hem birazda macera, aksiyon olsa fena olmaz değil mi?"
Kaya şaşkın gözlerini açıp Elif'i süzdü. Gülmeye başladı.
"Senin içine cesaretmi kaçtı kız?" Diyerek elini uzatıp Elif'in yanağını sıktı.******
Sarp ayaklanmış, artık Ceyda'sına kavuşmanın planlarını yapıyordu. Çalışma odasında, Aytaç ile karşılıklı oturmuş, babasını dinliyorlardı.
"Oğlum bir iyileşseydin yaran daha çok taze. Bir süre dinlenmelisin. Sonra birlikte gidip gelinimi alırdık" dedi Aslan bey.
"Daha fazla duramam baba, bu gün bu iş bitecek. Karımı yanımda görmek istiyorum artık."
"O zaman her ne olursa olsun sen kendini ön plana atmıyorsun. Çelik yeleklerde giyilecek."
Sarp babasına başını sallayarak onay verdi. Ve Aytaç'a döndü.
"Kadroyu geniş tut Aytaç, bir aksilik istemiyorum. Kimseye zarar vermeden yada zarar almadan Ceyda'yı alıp geleceğiz.""Bana kalsa o Atlas piçi ölmeyi hak ediyor ama."
"Aytaç" dedi Aslan bey uyarır gibi.
Aytaç ayağa kalktı kaşlarını çatarak.
"Ben çıkıyorum ozaman toplantı bittiyse. Gidip adamları kontrol edip bir toplantı yapmalıyım." Diyerek odadan çıktı. Bir yandanda söylenip duruyordu.
"Bana Atlas piçini koruyorlar birde. Bırakmıyorlarki beynine sıkayım."Aytaç, bütün adamları toplayıp neler yapılması konusunda konuşarak, sırayla hepsini süzdü.
"Tek bir hata bile istemiyorum ona göre" dedi.******
Yasemin şık, eteği dizlerinin üzerine gelen kalın askılı beyaz bir elbise giyinmişti. Sarı saçlarını elbisesinin üzerine saldı. Beyez topuklu ayakkabıları şıklığını tamamlamıştı. Doğanlar malikanesine geldiğinde taksiden indi. Kapıda duran iki adam gözlerini dikmiş Yasemin'i süzüyordu.
Yasemin adamlara yanaşıp" Ceyda'yı görmeye geldim" dedi.
"Ceyda hanım kimseyle görüşemez Aziz Bey'in kesin emri var. Kusura bakmayın görüşemezsiniz hanım efendi" dedi adamlardan biri.
"O zaman Atlas bey ile görüşmek istiyorum. Bunada hayır demezsiniz umarım."
Adam telefonunu çıkarıp Atlası aradı.
"Abi Ceyda hanımın bir bayan arkadaşı kapıda sizi görmek istiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...