17.Bölüm

852 29 8
                                    

Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlar

Keyifli okumalar💜💜💜

"Sarp öldüreceksin yapma" dedim bir kaç kez, Sarp öfkesinden beni duymuyordu.

"Dur yeter" diye bağırdı Koray.
"Ceyda seni sevmiyor anladınmı o beni seviyor" dedi. Sarp aniden durup başını kaldırıp, bana döndü. Büyük bir şaşkınlıkla başımı yana sallayıp Sarp'a baktım. Buna inanamazdı. Benim onu sevmediğime inanamazdı.

Kaşlarını çatmış çok sinirli görünüyordu.
"Sarp..."
"Ceyda içeri gir" konuşmama izin vermeyip aniden bağırdı. Korkarak yerimde sıçradım. Tekrar Koray'a dönüp, kuvvetli bir yumruk daha attı. Göleğinin yakalarından tutarak mutfak kapısına doğru sürüklemeye başladı Koray'ı.

Arkalarından bir kaç adım attım.
"Sarp adamı öldüreceksin bırak artık" dedim. Kapıdan çıkacakken çatık kaşlarıyla bana döndü tekrar.

"Sana içeri gir demedimmi" diye bağırdı. Arkasından giden ayaklarım durdu. Şiddetli bir şekilde ağlamaya başladım. Korayı sürükleyerek bahçeye çıkardı.

"Ceyda n'oldu burada? Firuze abla yanıma gelmişti ama ben ağlamaktan buğulanmış gözlerimle göremiyordum onu.

"Ceyda neyin var? N'oluyor? Dedi Elif.
Arkadaşımın sesini duyunca ağlamam daha çok şiddetlendi. Yasemin ve Aslı'da gelmişti. Hıçkıra hıçkıra ağladığım için nefesim tıkanıyordu.

"Sakin ol bitanem gel şöyle otur diyerek mutfakta bir sandalyeye oturttular beni.
Canım arkadaşlarım onları görünce sakinleşmem gerekirken daha çok ağlıyordum. Elif önümde diz çöküp ellerimi tuttu.

"Ceyda'cım şimdi biraz sakin olup bize n'oldugunu anlatırmısın?

Dşarıdan Sarp'ın bağırış sesi gelince, Yasemin mutfak kapısına ilerleyip,
"Sarp çıldırmış, birini öldüresiye dövüyor." Deyince ağlamam şiddetini daha çok arttırdı.

"Ceyda sakin ol lütfet anlat artık n'oluyur? Sarp kimi dövüyor? dedi Elif.

Hıçkırıklarımın arasından zorlukla,
"Koray" dedim

"Kim Koray doktor olan mı? Dedi Aslı.

"Hıhı" dedim başımı sallayarak.
"Beni zorla götürmeye çalıştı."

"Neden? dedi Firuze abla şaşırarak.

"Lavaboya girmiştim. Çıkarken arkamdan sarıldı. Bu düğün olamaz seni Sarp'a bırakmam benimle geleceksin diyerek, beni zorla kaçırmaya çalıştı."

"Nasıl ya, adi herife bak" dedi Aslı. "Demekki gözü varmış sende."

"Olamaz!..." Hepimiz mutfak kapısından bahçeye bakarak bağıran Yasemin'e döndük.
"Sarp adamı öldürdü" Sesinden korktuğu belli oluyordu. Kızlar Yasemin'in yanına koşarken, ben yerimde kaskatı kesilmiştim. İnanmak istemedim.

"Geliyor" dedi Firuze abla. Kalbim sıkışıyordu, korkuyordum.
"İnanamıyorum ya adamlar resmen dokturun cansız bedenini sürükleyerek götürdüler."

Biz korku ve endişeyle birbirimize bakarken, Sarp bir hışımla içeri girdi. Duraksayıp bakışlarını kızların üzerinde gezdirdi.
"Bizi biraz yalnız bırakırmınız? dedi Kaşlarını çatmış, nefes nefese kalmıştı.

Kızlar çıkarken gözlerime bakış atarak çıkıyorlardı. Benin için endişeleniyor lardı. Bakışlarımı Sarp'a çevirip yüzüne baktım. Koyu kumral saçları alnına dökülmüş, kahve gözleri artık kararmıştı. Bana doğru bir iki adım atı durdu.

"Ceyda seni dinliyorum" dedi. Dilim tutuldu konuşamadım. Öylece gözlerimi irice açmış kıpırdamadan ona bakıyordum.
"Ceyda" diye bağırdığında korkudan yerimde sıçradım.
"Bu gördüğüm saçmalık da neydi cevap ver?"

EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin