Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlarKeyifli okumalar💜
Bu gün çok mutluydum ama ara ara içimi sıkan bir his vardı. Sebebini bilmediğim bu sıkıntı göğsümü daraltıyordu. Derin bir nefes aldım, gülümseyerek hazırlanan kızlara baktım. Her biri ışıl ışıl parlıyordu. Onlara bu hissettiğim şeyi anlatıp morallerini bozmayacaktım.
Sonunda sevgili görümcem ve Canım arkadaşım Kaya'nın düğün günü gelmişti. İçimi sıkan her neyse tamamen yersizdi. Bu gün herşey çok güzel olacaktı. Yerde sürünen eteğimin kenarından tutarak Sibel'e doğru yürüdüm.
Kuaför makyajını yeni tamamlamıştı. Aynadaki yansımasına bakarak,
"çok güzel oldun canım. Harika görünüyorsun" dedim."Teşekkür ederim güzel yengeciğim sende çok harikasın. Abim seni böyle görünce sana yeniden aşık olacak."
"Sen beni boş ver de asıl Kaya seni görünce aklı başından gidecek." Beyaz gelinliğinin içinde tıpkı bir peri kızı gibi olmuştu. Mutluluktan sürekli gülücükler saçıyordu.
"Ya ben nasılım kızlar?" Dedi Yasemin. Siyah mini bir elbise giyinmiş, sarı saçlarını her zaman salık bıraktığının aksine enseden topuz yaptırmıştı.
"Sizce Atlas bu gece bana evlilik teklifi edermi?" Bir elini beline yerleştip bir manken edasıyla yürümeye başladı."Abimin seni beğenmesi için uğraşmana gerek yok Yasemin'ciğim. Sen en bakımsız halinle bile çok güzel bir kızsın. Sarı saçların ve yeşil gözlerin yeter. Evlilik teklifine gelince en yakın zamanda teklif edecektir" dedim.
Sözlerim çok hoşuna gitmiş olacak ki hızla yanıma gelip sıkıca sarıldı bana.
"Ben böyle görümceyi yerim yerim." İkimizde kahkaha atmaya başladık."Yeter Yasemin, saç ve makyajımız bozulacak şimdi" dedim. Deli gibi sıkıca sarılıyordu.
Beş kişilik kuaför ekibiyle büyük odada hazırlanmıştık. Damat ve erkekler başka bir odada hazırlanıyorlardı. Kapının açılmasıyla arkamı dönüp gelenin kim olduğuna baktım. Önde Kaya arkasında yakışıklı kocam içeri girdi.
Kaya ve Sibel göz göze gelince mutluluktan ikiside derin nefesler alarak birbirine yakınlaştı lar. Onları böyle görünce gözlerim dolmaya başladı. Ağlamamalıydım. Bu gün iyice duygusala bağlamıştım. Makyajımın akmasını, yüzümün berbat olmasını istemiyordum. Zaten makyaj yaptırırken baya eziyet çekmiştim aynı eziyeti yine çekmek istemiyordum.
"Çok güzelsin" dedi Kaya. Sibel'e sarılırken. Büyülenmiş gibiydi. Bir süre o şekilde bekleyince, Sarp dayanamayıp, "bütün gece böyle bekleyecekmiyiz" dedi.
Kaya mecburen Sibel'den ayrılıp, ona kolunu uzattı.
"Hazırsanız artık çıkalım" dedi heyecanla gülümseyerek. Onlar kolkola girip odadan çıkarken yakışıklı kocam beni kendine çekerek belime sarıldı."Yine beni büyülüyorsun karıcığım" Her yerimi inceliyordu. Gold, üzeri dantel işlemeli askılı abiyemi inceliyordu. Çok açık değildi ama umarım bir kusur bulmazdı. Çok beğendiğim elbisemi kızlar ve Aylin annem ile almıştım. Malum Sarp çok çalışıyor eve geç geldiği için alışveriş yaparken de yanımızda yoktu.
"Çok güzelsin. Seni böyle süsleyip te insanların içine çıkarmak hiç istemiyorum.""Sakın elbiseme kusur bulma Sarp, bu gün Sibel'in düğünü. Biliyorsun normalde kıyafetlerime dikkat ediyorum" dedim. Gülümseyerek beni öpmek için iyice eğildi. Ellerimi göğsüne koyarak beni öpmesini engelledim. Etrafa baktığımda arkadaşlarım ve Sibel'in iki arkadaşı bize gülümseyerek odadan çıktılar. Kuaför ekibide malzemelerini topluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...