6.Bölüm

2.4K 66 10
                                    

     

        Oy ve yorumlarınızı
      Bekliyorum arkadaşlar

       Keyifli okumalar💜

 
  Atlas morarmış yanağına patlamış dudağına aldırış etmeden bütün gün beni gezdirip hediyeler aldı. İlk olarak aldığı telefon ile annem ve babamı aradım. Annem ile konuşurken kendime engel olamayıp ağlamaya başladım. Elimde değildi onlardan uzak kalmak çok zordu.

Atlas halime dayanamayıp kısa bir süreliğine onları görebilmem için yanlarına götürdü bana çok iyi gelmişti.
Arkadaşlarımıda görmeme izin vermişti.
Her gün benimle ilgileniyor abi olmanın hakkını veriyordu.

Bende yeni aileme alışmak için elimden geleni yapmaya çalışıyordum. Ve bu gün çok mutluydum arkadaşlarım beni görmeye geliyordu.

Evin geniş balkonunda oturmuş onları bekliyordum. Büyük bahçe her gün ki gibi adamlarla doluydu. Aziz bey inşaat şirketleri olan bir iş adamıydı neden bu kadar adama ihtiyaç duyuyordu bilmiyorum.

Bahçenin büyük kapısı açıldı, Kaya'nın arabası bahçeye girdi. Sevinçle balkondan içeriye girip merdivenleri koşarak aşağıya indim.

"Yavaş..... burası senin gece kondun değil küçük hanım" Zerrin'in sesiyle merdivenlerin bitişinde durdum yüzüne baktım.
"Sana hiç terbiye öğretmedilermi, bu ne terbiyesizlik."

Sesini yükselterek konuşan Zerrin'e baktım. Çadılara benziyordu bir tek sopası eksikti, düşündüğüm şeyle gülmeye başladım. Güldüğümü görünce çılgına döndü.

"Saygısız birde gülüyor, yaptığın terbiyesizliği babana anlatıcam, senin bu evde işin yok anlıyormusun beni geldiğin çöplüğe dönerkende bakayım böyle gülecekmisin."

"Zerrin noluyor" babaannemin sesini duyunca sustu Zerrin.
"Neden böyle bağırıyorsun torunuma."
"Bunu küstah torununa sor" diyerek yanımızdan gitti

"Sen ona bakma güzel torunum senin varlığına alışamadı hala"
"Olsun babaanne önemli değil" dedim, gülümseyerek bana sarıldı kokumu içine çekti.

Kapıya baktığımda arkadaşlarım girmişti içeriye. Gülümseyerek yanlarına koştum "hoş geldiniz" diyerek sırayla sarıldım hepsine. "Hadi gelin odama çıkalım."

"Ceyda'm salonda oturun daha rahat edersiniz" babaannemin sesiyle ona döndüm.
"Odama çıkalım babaanne daha rahat ederiz orada."
"Sen bilirsin kızım" dedi.

Arkadaşlarımı çekiştirerek merdivenleri çıkıp odama girdik.
"O Ceyda odan ne güzelmiş" diyerek etrafa bakındı Aslı.
"Ev çok büyükmüş, sadece senin odan bizim ev kadar" dedi Elif.

Kaya "çok zengin oldun Ceyda zaten yüz vermiyordun artık hiç istemezsin benim gibi fakiri" deyince.
"Sen iste yeterki iki yüz vereyim sana yakışıklım" dedim gülümseyerek.
"Vay yakışıklımmı dedin bana" diyerek bana sarıldı.
"Tabi hem yakıklı hemde zenginsin şu inadı bırakıp babanla aranı düzeltsen iyi olur."
"Aman kızım karıştırma babamı ben halimden memnunum."

"Neyse boş ver hadi oturun ayakta kalmayın" diyerek odamdaki pembe koltuklara gösterdim.

"Ceyda odanın manzarasıda çok güzelmiş birde" diyerek sırıttı Yasemin.
"Evet birde ne" dedim.
"Birde şu abin olacak Atlas çok yakışıklı bana ayarlarmısın.

"Bir abim kalmıştı onuda ayarla Yasemin" dedim gülümseyerek.

"Nasıl, alıştınmı yeni ailene kendini nasıl hissediyorsun" Kaya kolunu boynuma sararak sordu?

"Alışmaya çalışıyorum bana karşı çok iyiler. Yıllarca benim özlemimle  yaşamışlar onları kırmak istemiyorum. Tabiki biri hariç nedense benden hiç hoşlanmıyor."

EsirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin