Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlarKeyifli okumalar💜
Sarp Soykan
Derin bir nefes alıp merdivenlerden inmeye başladım. Burası bir zindan dan farksızdı. İlk defe görüyordum bu bodrum katındaki işkence odasını. İşkence odası diyorum çünkü tam olarak öyleydi. Anlaşılan kayınpeder benden de deliydi. Ondan öğreneceğim çok şey vardı. Birde bana deli diyorlardı.
Merdivenleri indiğimde şaşkınlığım dahada arttı. Burası demir parmaklıklarla çevrili ayrı ayrı bölmelerden oluşuyordu. En son bölmede yakaladığımız lavuk, başında da Atlas beni bekliyordu. Bir güzel hırpalamıştı herifi.
"Sevgili kayınço, beni beklemeni söylemiştim. Ama sen bu zevki tek başına tatmışsın?"
Gülümseyerek, "beklemek isterdim seni ama bu meymenetsiz surata fazla dayanamadım" dedi.
Adam yüzü gözü dağılmış zorlukla başını kaldırıp yalvarır gözle bana baktı.
"Abi n'olursun artık, yeter konuşacağım. Yeterki vurmasın artık" dedi."Peki konuş. Seni kim tuttu? Kim bizi öldürmenizi istedi? Dedim.
"Abi valla maksadımız sizi öldürmek değildi. Sadece arabanın tekerlerini patlatıp geri dönecektik."
Yüzümü buruşturarak adamın dağılmış suratına baktım. Hiç içimden bu kanlı surata vurmak gelmiyordu. Zaten dayak yememek için konuşmaya hazırdı korkak.
"Emri kimden aldınız?" Dedim.
"Cemil, bize emri Cemil verdi. Sizi takip edip pusu kurduk. Abi valla maksadımız sizi öldürmek değildi."
Cemil, bu herif benden belasını mı istiyordu. İkidir üstüme geliyor. Aradım ama çocuklarını ve karısınıda alıp evini terketmişti. Bende peşine düşmedim. Zamanında bazı inşaat ve galeri işlerinde çalışmıştık. Dürüst olmadığını anlayınca bir daha onunla iş yapmamıştım. Bana bu kadar kinlenmesinin bu sebepten olacağını sanmıyorum. Bunun peşine düşmeliyim. Bakalım neymiş karın ağrısı.
"Nerede lan bu Cemil iti." Atlas'ın bağırmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
"Abi bizi arayarak emir verdi. Valla nerede olduğunu bilmiyorum. Evinde kalmıyor artık."
"Telefonu nerede bu lavuğun?" Dedim Atlas'a. İlerideki masayı başıyla işaret ederek gösterdi. Masaya doğru ilerleyip telefonu aldım.
"Ne diye kayıtlı lan Cemil'in numarası?" Dedim."Patron diye kayıtlı abi."
"Ulan senide patronunu da........" Diyerek küfür ettim. Hemen rehpere girip Cemil'i aradım açmadı. İkinci aradım açmadı. Kendi telefonumdan aradım bir kere çalıştan sonra ulaşılamıyor oldu. Adamının elimde olduğunu anlayınca kapattı telefonu korkak. Bunların hepsi korkaktı. Biraz cesaretleri olsa karşıma çıkarlardı.
Adamın telefonunu yere fırlatıp, "ulan bu işin içinde her kim varsa hepside tek tek hesap verecek lan" dedim bir tekme atarken adama. Adam inlerken, Atlas'a döndüm.
" Bu herif senin istediğini yap."Geri döndüm buradan çıkmak için. Adamın feryatlarına kulağımı tıkladım. Etrafı inceledim. Buranın bir kapısıda bahçeye çıkıyordu. Kayınpeder her türlü işkence aletlerini düşünüp yerleştirmiş. Vaybe.
Çıkmadan önce "Atlas" diye seslendim. Dönüp bana baktı.
"Baban güzel iş çıkarmış" dedim.************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...