Oy ve yorumlarınızı
Bekliyorum arkadaşlarKeyifli okumalar💜
Esir hayatımın artık son bulduğunu özgürlüğe kavuştuğumu zannederken, benim için geleceğini söylediğinde, bunun hiç bir zaman gerçekleşmeyecek olduğunu anladım.
Arabadan çıkıp kapıyı suratına çarptım arkama hiç bakmadan hızlı adımlarla evime yürüdüm. İnanamıyorum evime geldiğime annem ve babamı çok özledim. Büyük bir heyecanla kapının ziline bastım, kısa bir süre sonra kapı açıldı.
Annem gözlerini açmış büyük bir şaşkınlıkla bana baktı, dolan gözlerini tutamayarak "yavrum" diyerek bana sarıldı. Birbirimize sarılıp ağlamaya başladık, yüzümün her yerini koklayarak öpüyordu.
"Yavrum geldin annem, geldin" dedi annemin fenalaşacağını anladım artık ayakta duramıyordu.
O anda babamın sesini duydum, "kızım" diyerek yanımıza geldi.Annemin ayakta duramayacağını anlayıp ona sarılarak "içeriye geçelim" dedi. Onlar eve girerken ben arkamı dönüp Sarp'a baktım bizi izliyordu, benim ona dönmemle arabasını çalıştırıp uzaklaştı.
Salona geçtiğimde koşar adım babama sarıldım benim gibi oda ağlıyordu.
Bu güne kadar babamın hiç ağladığını görmemiştim.
"Kızım iyisin, iyisin değilmi nasıl geldin? Nasıl kurtuldun?"
"Başıma gelenlerin ne kadarını biliyorsunuz bilmiyorum babacım size her şeyi anlatıcağım" deyip koltuğa annemin yanına oturdum, babacığım da yanıma oturdu. Başıma gelenleri olduğu gibi onlara anlattım."Beni aramak için ne bir polis nede bir başkası gelmedi, tamam bana zarar verecek hiç bir şey yapmadılar ama sizin hasretiniz beni kahretti. Neden benim için gelmediniz babacim? Tamam benim yüzümden başınızın belaya girmesini istemiyorum ama bir umut işte bekledim."
Babam gözyaşlarını silerek, "canım kızım çok denedik, arkadaşların seni ormanda çok aramışlar Mafya kılıklı bir grup önlerini kesip onları zorla kaldıkları kulübeye geri götürüp tehdit edip seni bir daha aramamalarını aksi takdirde seni öldüreceklerini söylemişler. Seni neden ve nerede tuttuklarını ısrarla sorsalarda cevap alamamişlar. Sessizce evlerinize gidin kimseyede bir şey söylemeyin deyip gitmişler."
"Peki onlar iyimi bir zarar vermediler deyilmi" onlara bir zarar gelmesinden çok korkuyordum.
"Annem, arkadaşların iyiler kızım zaten olaydan sonra hiç durmayıp buraya geldiler. Tabi onlar gelmeden önce o adamlar gelmişti." Duyduklarım içimi ürpertti.
"Burayamı geldiler size dokundularmı.""Yok kızım içeri girip senin ellerinde olduğunu söyleyip, peşine düşmeyin yoksa bir daha kızınızı göremezsiniz dediler.Ben üstlerine gidip şakamı yapıyorsunuz kimsiniz siz kızımdan ne istiyorsunuz dedim. O sırada kapı çaldı gelenler arkadaşlarındı. Hepimizi seni öldürmekle tehdit edip gittiler. Şikayette bulunmak için evden çıktığımızda gitmemişlerdi bize silah doğrultup içlerinden biri "amca merak etme kızınız bir süre misafirimiz olucak" dedi.
Bağırarak üzerine gittim kızımı bana getirin diye o ise "eğer rahat durmazsanız kızınızı bir daha göremezsiniz" dedi."Canlarım, benim için çok endişelenmişler onlara bunu yaşattığım için çok kötü hissediyorum. Babam bir kaç defa şikayette bulunmak için evden çıktığında Sarp'ın adamları yolunu kesip durdurmuşlar.
Başımdan geçenleri anlattım aileme. Ben anlattım onlar dinledi birbirimize sarıldıp hasrat giderdik. Sarp'ın son sözleri geldi aklıma ama onlara söyleyemedim üzülmesinler diye.
"Şimdi git ailenle hasrat gider senin için yine geleceğim."Güzel bir duş aldım sıcak su iyi gelmişti yorgun vücuduma, banyodan çıktım üzerime pijamaları mı giyindim. Saçlarımı tarayıp kuruttum tam odamdan çıkıyordum ki kapının zili çaldı olduğum yerde panikleyerek durakladım ya beni almak için gelen Sarp ise diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir
ActionKaşlarını çatarak"Kimsin sen" dedi. Korkarak ayağa kalkıp doğruldum , "B-ben kayboldum yardım istemek için evinize geldim "dedim ,kaşlarını alay ederek kaldırıp hafif gülümseyerek, "Bu dağ başında, böyle güzel bir kızın tek başına ne işi olabilir ?"...