Hej nazywam się Amelia mam 17 lat i mieszkam w Polsce,moja mama jest Polkom a tato Hiszpanem.Mieszkam z mamą ponieważ moi rodzice rozwiedli się jakieś 6 lat temu i mój tata wrócił do Hiszpanii a ja zostałam z mamą w Polsce.Co prawda nie mieszkam z tatą ale mamy bardzo dobry kontakt dzwonimy do siebie,piszemy i co roku jeżdżę do niego na całe wakacje.Opowiem wam trochę o sobie i moich rodzicach,a więc jestem brunetką o szczupłej sylwetce,mam brązowe oczy i ponad 170 cm wzrostu.Moja mama jest blondynką o jasno niebieskich oczach nie wiem czy to można nazwać błękitem chociaż go nie przypomina,ma około 165 cm wzrostu i jest tak samo szczupła jak ja,a mój tata jest czarnowłosy lecz już trochę siwieje ale nie przeszkadza mi to,jest brązowooki i ma mniej więcej 175 cm wzrostu.Zawsze w wakacje jak u niego jestem to codziennie chodziłam z nim na trening drużyny Fc Barcelony której mój tato jest trenerem,z całą drużyną zżyłam się i jest dla mnie jak rodzina.Pedri z numerem 16 jest dla mnie jak brat zawsze na treningu z nimi grałam i trenowałam bo kocham piłkę nożną i dzięki temu zapominałam o wszystkich problemach które mnie w życiu spotykały.Umiałam mówić perfekcyjnie po Hiszpańsku przez co mój pół ojczysty język czyli Polski strasznie mi się myli i jak miałabym wchodzić w dyskusje z kimś kto umie go bez zawahania najprawdopodobniej bym została zdeptana jak mały robaczek,ale mniejsza z tym.
________________________________________________________________
244 słowa Przepraszam że tak krótko ale nie chciałam zanudzać i króciutko was wprowadzić w Historię.Życzę miłego czytania 😊
CZYTASZ
Miłość od pierwszego wejrzenia
RomanceJak jedno spojrzenie zmieniło życie 17-latki? O tym opowiada autorka w swojej Historii