BÖLÜM 2

779 64 162
                                    

Yüksek sesli ortamları sevmese de sevgilisi için katlanmaya çalışıyordu. Girdikleri barın en köşe tarafındaki locaya geçip oturdular. Pan elini bir an olsun bırakmazken Pete sevgilisinin memnun olması için ne isterse yapıyordu.

"Bu gece sarhoş olalım Pete, lütfen!"

Pan oturduğu yerde kollarını Pete'in boynuna dolayıp küçük bir öpücük bırakırken, Pete saçlarını okşayarak gülümsedi.

"Nasıl istersen sevgilim, sınavlarının bitişini kutluyoruz bu gece sen ne istersen o."

Pan memnun bir şekilde bir öpücük daha bıraktı sevgilisinin yanağına ve gelen garsona siparişlerini verdiler. Pete etrafındaki kalabalığa göz gezdirirken tam karşısındaki locada oturan kişide takılı kaldı.

Vegas yanındaki sarışın kadının mini eteğinden açıkta kalan bacaklarını okşayarak dudaklarını talan ederken diğer tarafında oturan genç çocuk boynuna derin öpücükler bırakıyordu.

"Midesiz herif, hale bak! "

Pan sevgilisinin huzursuzlukla kıpırandığını fark edince çenesinden tutup kendine bakmasını sağladı.

"Sorun ne sevgilim? Huzursuz oldun sanki."

"Bir şey yok eğlenmemize bakalım."

Gecenin ilerleyen saatlerine kadar Pan ile ilgilenip eğlense de karşısındaki adamdan gözlerini ayırmadı. Vegasın yerinden kalkıp tuvalete doğru geçtiğini görünce Pan'a döndü.

"Tuvalete gidip geleceğim burada bekle tamam mı?"

Pan gülümseyerek başını salladığında saçlarını okşayarak tuvalete geçti. İçeri girdiğinde etraftaki bir kaç kişinin dışarı çıktığından emin olduktan sonra sessizce kapıyı kapatıp kilitledi ve kabindeki Vegasın çıkmasını bekledi.

Vegas tuvaletten çıkıp lavobaya geçti, suyu açıp ellerini ve yüzünü yıkadı. Pete duvara yaslanmış sadece onu izlerken henüz kendisini fark etmeyen adam uzun uzun aynaya baktı.

"Sikeyim, nasıl kurtulacağım bu kadından?"

Pete duyduğu cümleyle olduğu yerden ayrılıp yanına doğru adımlayarak tam dibine girdi. Vegas afallayarak ona baktığında kalçasını lavobaya yaslayarak gülümsedi.

"Sorun mu var? "

"Sen kimsin?"

"Hmmm. Bu geceki kurtarıcın diyelim mi? Belliki yardıma ihtiyacın var."

Pete hafif öne doğru eğilerek aralarındaki mesafeyi iyice kapattığında artık yüzleri birbirine çok yakındı. Vegas karşısındaki çocuğun gözlerine baktı. Bir şey söylemiyordu ama tuhaf bir çekim hissetmeye başlamıştı.

Pete elini Vegasın gömlek yakasına atup düzeltir gibi yaparken nefesleri birbirne karışıyordu.

"Eee, ne diyorsun yardımımı istiyor musun?"

"Neden bana yardım edesin?"

"Hiç, insanlık yapmayı severim."

Vegas yakasına tutunan elleri tutup indirdi ve kolunu Pete'in beline sarıp kendine doğru bastırarak bedenlerini birleştirdi.

"Öyle mi? "

"Öyle, zor durumdaysan söylemen yeterli."

Vegas Pete'in belinden kolunu ayırmadan elini tutu ve sertleşen organına götürüp tutmasını sağladı.

"Bundan başlasak olur mu? "

"Neden olmasın?"

Vegas ani bir hareketle Pete'i kucaklayarak lavobanın kenarındaki tezgaha oturtarak bacaklarının arasına girdi. Gözlerine baktıkça sertleşen organı boynundan yayılan kokusunu aldıkça sızlamaya başlamıştı bile. Elini boynunda gezdirip saçlarına çıkararak geri doğru aldı önündeki tutamları ve gülümsedi.

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin