BÖLÜM 30 (FİNAL)

457 32 22
                                    

Yazar;

Vegas tam karşısında toplantı yapan sevgilisini izliyordu. Şirkete onu almaya gelmişti fakat uzayan toplantı yüzünden çıkamamışlardı. Camın ardından dikkatle işini yapan Pete'i gözünü kırpmadan izlerken bir süre sonra göz göze geldiler. Pete ona gülümsedi, Vegas sevgilisinin güzel gülüşüne bakarak dudaklarını oynattı.

-Seni seviyorum.

Pete etrafına bakınıp tekrar ona döndü ve oda sevgilisine karşılık verdi.

-Bende çok seviyorum.

Yaklaşık yarım saat daha bekledikten sonra toplantıdan çıkan adamın odaya girmesi ile derin bir nefes aldı.

-Sonunda Pete.

-Afedersin sevgilim hesaplarda büyük bir uyuşmazlık vardı o yüzden uzun sürdü.

-Sorun değil sadece özledim.

Pete sevgilisine doğru yürüdü ve boynuna sarıldı.

-Bende çok özledim, evimize gitmek istiyorum.

-Gideceğiz ama önce gitmemiz gereken başka bir yer var biliyorsun.

-Vegas hiç istemiyorum.

Vegas huysuzca mırıldanan sevgilisinin gözlerine baktı. Bu akşam Lilly onları erkek arkadaşı ile tanıştıracaktı fakat Pete istemiyordu.

-Bebeğim  Lilly bize bu kadar destek olmuşken onu nasıl yanlız bırakırız?

-Sorun onu yanlız bırakmamak değil.

-Ne o zaman?

-Kim bilir nasıl bir zibidi çıkaracak karşımıza Vegas, ben gözümden sakınıyorum kardeşimi kimseyle paylaşmak istemiyorum.

-Bebeğim, nasılki biz birbirimizi sevdik ve birlikte olmak istiyoruz, tabiki Lilly de sevecek, aşık olduğu kişiyle olmak isteyecek değil mi?

-Değil! O benim kardeşim kimseyle olmasını istemiyorum.

-Pete huysuz bir çocuk gibi duruyorsun şuan.

-Vegas!

-Tamam tamam demedim bir şey hadi gidelim, ortağımı bekletmek istemem.

-Ortak?

-Tabi Lilly benim ortağım, senden ayrıyken ne işler çevirdik birlikte bilmiyorsun.

-Ne gibi mesela?

-Söyleyemem ortağımla aramda, sır!

Vegas güldü ve sevgilisinin elini tuttu. Birlikte dışarı çıkıp arabalarına bindikten sonra Lillynin attığı konumdaki restoranta geçtiler. Arabadan inip içeri doğrı yürürlerken Pete öyle gergindi ki Vegasın elini sıkıyordu istemsizce.

-Bebeğim rahat olur musun biraz?

-Olamıyorum Vegas, ya sevmezsem çocuğu?

-Pete ön yargı ile yaklaşma sakın, Lilly için doğru olanı yapacaksın sevgilim eminim ben hadi girelim.

Pete başını salladı. Hayattaki en değerli varlıklarından biriydi kardeşi, ona asla kıyamaz zarar görmesine izin vermezdi bu yüzden çok gergin hissediyordu. Bir yandanda daha önce Lilly kimse ile tanıştırmamıştı kendisini bu yüzden ciddi bir ilişki olduğunu düşünüyordu ve bu da kendisini geriyordu.

Girdikleri restoranda etrafa bakındıktan sonra kendilerine el sallayan kız ile gülümsediler. Lilly siyah elbisesi ve duru güzelliği  ile çok şık görünüyordu. VegasPete yanlarına geçtiğinde Lilly abisine ve Vegasa sarıldıktan sonra ayağa kalkan çocuğa döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin