(Oy verip yorum yapar mısınız birtanelerim, yoksa siz benim sıfırtanelerim misiniz? 🥺)
PETE;
20 gün... Tam 20 gün olmuştu ve Vegastan bir haber alamamıştım. Telefonlarını açmıyordu. Babasını bile aratmıştım sekreterime fakat ulaşılmak istemediğini söylediğinde bu yolumda tıkanmıştı. Vegasa karşı değişik bir his vardı içimde, uzun zamandır kabullenemeyip göz ardı ettiğim hislerimden farklı bir şey yaşıyordum... Pişmanlık... Pişmandım, evet yaptığım her şey için, Vegasa bu şekilde yaklaşıp hiç bir şeyden haberi yokken ve suçu yokken onu böyle kırdığım için çok pişmandım. Kalbimde hissettiğim inanılmaz acı artık nefes almamı bile zorlaştırırken bir kez olsun onunla konuşmak istiyordum. Bugüne kadar Vegasın bana gelip ne olursa olsun yanımda olmasına öyle alışmışım ki şimdi beni böyle görmezden gelip yokmuşum gibi hayatının dışında bırakması canımı çok yakıyordu.
Son bir haftadır yaptığım gibi evinin önünde beklemeye başladım, eninde sonunda çıkar onu görürüm diye düşünüyordum fakat bir türlü denk gelemiyordum. Geçen uzun zamanın ardından çalan telefonumun sesiyle gözümü büyük bahçeli evin kapısından çektim ve saatime baktım. Gece yarısını çoktan geçmişti. İnatla çalmaya devam eden telefonumu cebimden çıkardım. Lilly arıyordu.
-Alo?
-Abicim, nerdesin?
-İşim var Lilly, iyi misin? Ne oldu?
-İyiyim sorun yok seni merak ettim, birde...
-Ne oldu?
-Gün içinde bir çok kez seni aramış sekreterin fakat ulaşamamış bu yüzden babamı aradı.
-Ne olmuş?
-Vegas ve babası yarın için toplantı talep etmişler, ihaleyle ilgili bildirmek istedikleri şeyler varmış.
-Ne olmuşki, yani bu kadar zaman sonra...
-Bilmiyorum, babam seni arayıp söylememi istedi.
-Tamam Lilly.
-Abi?
-Efendim?
-Vegas gerçekten seni seviyor.
-Biliyorum.
-Sende Vegası seviyorsun, kabul et ya da etme ama seviyorsun.
-Lilly!
-Her defasında susturdun beni ama bu böyle abi, ne olur bu durumu düzelt ikinizi bir arada görmek istiyorum.
-Lilly kapatmalıyım.
-Peki, görüşürüz..
Lilly telefonu kapattığında derin bir nefes aldım, içimde çok büyük bir sıkıntı baş göstermişti günlerdir hissettiğimden çok başka bir şeydi ve aklımı tamamen dolduran adamla ilgili olması hissettiğim duygularla baş etmemi daha da zorlaştırıyordu.
Vegası yine göremeyeceğimin farkındalığı ile günlerdir yaptığım gibi otele geçtim. Bizim odamıza... Aramızda yaşanan her an odanın hangi köşesine baksam gözlerimin önüne geliyordu. Bu oda Vegas demekti benim için, biz demekti... Bu oda Vegas ve benimdi. Bize aitti... Bundan sonrada öyle kalacaktı yanlızca bizim olacaktı...
Kendimi duşa atıp ılık suyla rahatlattıktan sonra geniş yatağa ıslak saçlarımla yattım. Anında kulaklarımda sesi yankılandı.
"Başın ağrıyacak Pete, kurutalım saçlarını... "
Beni benden çok düşünen bir adamdı, o anlarda önemsemeyip üstünde durmadığım ne varsa onun yokluğunda büyük boşluk yaratıyordu bende. Saçlarımı kurutmadım, Vegas gelsin istiyordum. Günlerdir yaptığım gibi yemek yemedim, Vegas gelsin istiyordum. Sigara içtim çok çok fazla sigara içtim... Vegas gelsin istiyordum... Vegas gelmeliydi, gelsin istiyordum ve o gelene kadar benimle ilgili önemsediği ne varsa üstünde durmayacaktım işte... Vegas gelsin istiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)