BÖLÜM 15

489 33 31
                                    

1 Ay Sonra...

-Pete?

-...

-Pete?

-...

Nhai Pete'in dalgın haline kaşlarını çatarak daha yüksek sesle seslendi.

-PETE?

-He, efendim baba ne dedin?

-Oğlum kaç defa seslendim, iyi misin sen?

-İyiyim merak etme, dalmışım sadece.

-Bak, bir süredir dalgın ve düşüncelisin dikkatimden kaçıyor sanma, işleri sana emanet etmiş olsam da yakından takip ediyorum ve işle ilgili herhangi bir sorun yok biliyorum.

-Evet, bir sorun yok baba.

-Ne o zaman bu halin?

-Gerçekten bir sorun yok.

-Pete!

-Baba seninle baba oğul içelim mi bu akşam uzun zamandır yapmadık.

-Anlaşıldı senin ilgi zamanın gelmiş, haklısın uzun süredir ilgilenemedim seninle değil mi?

-Evet bay Nhai, iyice ihmal ediyorsunuz beni.

-Şımarık.

Nhai gülerek saçlarını katıştırdığında Pete de gülümsedi babasına, kırgın bir gülümseme olsa da babasına belli etmemeye çalıştı. Bir ay olmuştu, o kulübede gördüğü, okuduğu şeyleri kimseye söylememiş kendi kendine çözüm arıyordu. Ne yapsa bir yol bulamayınca babasıyla konuşma kararı aldı. Bir şeyler öğrenmeli ve ne yapabileceğine bakmalıydı.

-Tamam o zaman akşam her zamanki yerimizde buluşuruz.

-Tamam baba.

Nhai odasından çıkarken içeri giren Vegasla kapıda karşılaşınca birbirleriyle selamlaştılar. Vegas koltuğuna yerleştiğinde karşısında oturan adama baktı.

-Nasılsın Pete?

-İyi sen?

-İyiyim bende, sana güzel haberlerim var.

-Öyle mi? Ne oldu?

-Tesiste onarılan yerlerin çalışması bitmiş, üstelik otelin misafir sayısı geçen 6 aya oranla artmış.

-Güzel, demekki çalışmalarımız karşılığını buldu.

-Evet, tesisin sahibi bizi kutlama için tekrar oteline davet etti.

-Hmm.

-Evet, gider miyiz?

-Zannetmiyorum, ama sen gidebilirsin tabi.

Vegas oturduğu yerden kalkarak Pete'in masasına doğru yürüdü ve sandalyesini tutup kendine doğru çevirdi. Hem çok yakın hemde göz gözeydiler.

-Seninle gitmek istiyorum.

-Vegas, sana söyledim uzak durmalısın benden.

-O geceden sonra se-...

-O gece yanlızca sana benimle ilgili yaptığın imaları yedirmek için yaşandı. Sürekli altında inleyip ağlayacağımı söyleyen sen altımda benim adımla inleyerek kıvrandın, ve bu benim için yeterli.

-Pete!

-Daha önce de konuştuk, uzatmayalım.

-Peki, ama ben bu cumartesi gideceğim ve seni bekleyeceğim.

-Gelmicem.

-Geleceksin biliyorum.

-Sana kalmış ne yapmak istiyorsan yap, ama ben yokum.

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin