Pete;
Hissettiğim baş ağrısıyla zar zorda olsa gözlerimi açtım. Çok sıcak... Sahi niye bu kadar sıcak ve ben neden haraket edemiyorum? Tamamen kendime gelip zorda olsa başımı çevirdiğimde gördüğüm yüz ile afalladım. Vegas? Evet, Vegas tam yanımda uyuyordu ve tamanlamıyla ahtapot gibi vücudumu sarıp sarmalamıştı. Rahatsızca kıpırdanıp kalkmaya çalışsam da olmayınca vazgeçtim. Bir süre öylece durdum ve yanımda yatan adamı izledim. Normal haline göre fazla şeydi... Masum? Uzun sayılabilecek bir süre onu izledim, sonrasında uzaktan yankılanan telefonumun sesiyle kıpırdandığında bende yeni uyanmış gibi davrandım.
-Pete?
-Vegas?
Sanki o an varlığını fark etmişim gibi tepki vererek hemen yattığım yerden kalktım. Odada telefonumu ararken şöyle bir üstüme baktım, ne ara değiştirmiştim ki? Daha doğrusu neden sadece boxerlaydım?
-Banyodaydı.
-Ne?
-Telefonun banyodaydı, üstünü değiştirirken cebinden çıkarmıştım.
Cevap vermeden banyoya yöneldiğimde lavobanın kenarında duran ve ısrarla çalmaya devam eden telefonumu elime aldım.
-Alo.
-Abicim, ayılmışsın.
-Lilly, nerdesin sen? Ve neden ben yanında değilim?
-Ben arkadaşlarımlayım, dün gece öyle sarhoş oldun ki baş edemedim seninle.
-Ve?
-Ve... Vegas gelip seni aldı işte bu kadar.
-Lilly, neden onu aradın ki?
-Ben aramadım, o seni aramıştı ve durumunu öğrenince geldi işte.
-Lanet olsun ya?!
-Huysuzluk edeceğine teşekkür et ona, Vegas olmasaydı ne yapacaktım bilmiyorum.
-Her neyse babam peki?
-Ben hallettim merak etme. Şirkete gidecek misin bugün?
-Evet işlerim var ama geç giderim.
-Tamam o zaman şirkete uğramaya çalışırım seni görmek için, gelemezsem evde görüşürüz.
-Tamam görüşürüz.
Tam telefonu kapatacakken heyecanla seslendi
-Ha bu arada abi!
-Efendim.
-Vegas... Eğer aranızda bir şey varsa ben destekliyorum! Aşşırı yakışıklı!
-Lilly yok öyle bir şey.
-Bence var sen bilmiyorsun.
-Lilly!
-Öptüm bay bay..
Lilly telefonu kapattığında sinirle soludum, nerden çıkmıştıki şimdi bu? Vegasla tanışmamalıydı, aramızdaki durum babamın kulağına gitmemeli, kimse bilmemeli. Hatta bu saçmalık bir an evvel son bulmalı. Evet en doğrusu bu olur.
Elimi yüzümü yıkayıp ağzımdaki iğrenç tadın geçmesi için dişlerimi fırçaladıktan sonra odaya geçtim. Vegas çoktan kalkmış büyük camı açmış öylece dışarı bakıyordu.
Hiç bir şey demeden dolaba yönelip kendime kıyafet çıkardım.
-Pete, iyi misin?
-Evet.
-Kahvaltı edelim, dün gece çok içmiştim sonra kustun eminim açsındır.
-Gerek yok çıkmam gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)