BÖLÜM 25

531 34 17
                                    

PETE;

Vegasla evimize yerleşeli üç gün oldu. Üç gündür evi istediğimiz gibi düzenlemiş, eşyalarımızı yerleştirmiş ve bir sürü konuda kararlar aldık.

Bizim için en önemli olan karar ise her kim olursa olsun ya da konu ne olursa olsun aramıza girmesine izin vermeyeceğiz. Evet bizi en çok yıpratan ve az kalsın birbirimizi kaybetmemize sebep olacak olan şeylerden sonra bizim için en önemli olan karar buydu ve çözdüğümüz için mutluyum.

Birlikte çıktığımız market alış verişinden sonra ben banyoda elimi yüzümü yıkarken Vegas çoktan aldıklarımızı yerleştirmeye koyulmuştu. Çatık kaşlarıyla yaptığı işe dikkatini veren sevgilimi izledim bir süre mutfak kapısında. Bir şeye kızdı farkındayım ama markette sorduğumda beni geçiştirdiği için tekrar sormak istemedim. Sebzeleri yerleştirdikten sonra dolabı kapattı ve o anda beni fark etti.

-Akşam yemeğine ne hazırlayalım?

-Bilmem, sen ne istersen olur.

-Baban ve Lilly ne sever?

Evet bu akşam babam, Lilly ve bay Khom bize gelecek. Ertelediğimiz konuları konuşmak ve ileride bir sorun yaşamamak için hep birlikte bir konuşma yapmamız gerektiğini düşündük, bu yüzden akşam yemeğinde bizim evimizde toplanacağız.

-Lilly makarna sever başemel soslu yapabiliriz sevgilim, babam yemek seçmez sebzeyi sever.

-Tamam Lilly için makarna, bay Nhai için sebze, senin için tavuk aldım zate-...

Bir adım atıp dudaklarına yapıştım. Öyle tatlı bir telaş içindeydi ki çok öpülesi duruyordu. Yavaş ama derin bir öpücük bıraktım dudaklarına geri çekildiğimde kollarımı beline sarıp gözlerine baktım.

-Gergin misin sevgilim?

-Sanırım, yani bir sorun çıksın istemiyorum.

-Bir sorun çıkmayacak merak etme, konuşup halledeceğiz sonrada kapatacağız bu konuyu.

-Umarım dediğin gibi olur.

Vegasta kollarını sırtıma sarıp bir elini saçlarıma çıkardı ve okşayıp öptü.

-Ayrıca o markete asla bensiz gitmiyorsun.

Şaşkınlıkla geri çekilip Vegasa baktım, marketten çıktığımızdan beri yaptığı suratın sebebi belli olmuştu.

-Ne? Ne alaka şimdi Vegas?

-Market müdürü olacak herifin yanına gelip seninle muhabbet etmeye çalışması gözümden kaçmadı, yanına ben yokken gitmiyorsun oraya.

-Delirdin sen!

-Kıskanç bir adamım ben elimde değil.

Cümlesi bittiğinde yanağımı öptü ve ikna olmak istercesine gözlerime bakmaya devam etti.

-Gitmezsin değil mi? Lütfen sevgilim.

Elimi yanağına koydum ama bu adam bu bakışıyla ve ses tonuyla bana istediği her şeyi yaptırabilir. Her neyse bunu ona belli etmemeliyim.

-Gitmem sevgilim söz.

Cevabım onu tatmin etmiş olmalı ki keyifle gülümseyip beni sandalyeye oturttu ve yemek yapmaya başladı.

-Bende yardım edeceğim.

--Bu akşam benden yemekler ama çok istiyorsan işim bittiğinde salata yapabilirsin bebeğim.

-Peki.

Vegas siyah gömleğinin kollarını kıvırdı, ellerini yıkadı ve çıkardığı malzemeler ile yemek yapmaya başladı.

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin