Karşılıklı konuşup her şeyin ortaya döküldüğü o geceden sonra birlikte uyumuş sabah uyandıklarında Vegas Pete'in samimi tavrıyla şaşırsa da içinde yeşeren umuda engel olamadığından mutlu olmuştu. Üzerinden bir hafta geçmesine rağmen her gün şirkette konuşmasıyla gülümsemesiyle o tavrını sürdürmeye devam eden Pete'in hala Pan ile konuşmadığını biliyordu. Günlerdir içini kemiren soruyu sormak için oturduğu yerde doğrulup karşısında işine odaklanan adama baktı.
-Pete?
Pete gözünü bilgisayarından ayırıp Vegas'a döndü.
-Efendim.
-Sana bir şey sormak istiyorum ama açıkçası terslersin diye korkuyorum.
-Ne zamandan beri böyle şeylerden korkan bir adam oldun?
Vegas gülümsedi ona "Kalbime hükmetmeye başladından beri" diyemedi. Bekleyecekti Panla arasındaki bağı kopardığında ona hislerini dürüstce söyleyip sevgilisi olmasını isteyecekti.
-Haklısın, sadece çekindim işte.
-Çekinme Vegas sor.
-Pan ile hala konuşmadın, neden?
-Çünkü şehir dışındaydı ve ben yüzyüze konuşmak istediğim için dönmesini bekledim.
-Hmm.
-Evet, bugün konuşacağım akşam dönmüş olacak.
-Yapabileceğim bir şey var mı senin için?
-Yok, bunu tek başıma halletmeliyim.
-Haklısın.
-Ama.... Sonrasında yanına gelebilirim, eğer sende istersen.
Heyecanlandı Vegas, Pete'in içine ektiği umut tohumlarına engel olamıyordu.
-Olur, yani isterim tabi o zaman odamızda beklerim seni.
-Anlaştık.
Pete intikamı için yola çıkmışken Vegas kalbindeki heyecanla ona doğru ilerlemek, hatta koşmak istiyordu. Pete'i istiyordu onunla olmak, onun olmak istiyordu. Verdiği tavizler, vazgeçtiği yada vazgeçeceği şeyler umurunda değildi. Tutulmuştu, asi bakışlı inatçı bu adama çok fena tutulmuştu ve ne olursa olsun onunla olmak istiyordu. Zarar göreceğini bilmiyordu, Petein düşüncelerini bilmiyordu. Sadece kendini biliyordu birde deli gibi atan kalbini...
Akşam olup şirketten çıktıklarında Vegas otel odalarına geçerken Pete Panın yanına geçti. Pan bir süredir göremediği adamın boynuna atıldığında sarılışı karşılıksız kalınca bir şeyler olduğunu anladı.
-Neden burda buluştuk sevgilim, bana gelseydin keşke.
-Çok uzun kalmayacağım çünkü.
-Ama bir haftadır yokum Pete ve seni çok özledim biraz yanımda kal lütfen.
-Pan!
-Hm?
-Neden?
Pan duyduğu soruyla kalbinde bir ağırlık hissetti, kendisine bugüne kadar güzel hislerle bakan adamın gözlerindeki donuk bakış içinde bir yerleri acıtırken gözleri doldu.
-N-ne demek bu Pete? Ne neden?
-Pan, yaptığın her şeyi biliyorum Khomla nasıl iş birliği yaptığını, bana neden yaklaştığını, benden çaldığın bilgileri nasıl onlara sattığını...
-Y-yok öyle birşey, o o nerden çıkı Pete Khom mu söyledi? Yalan ger-...
-GÖRDÜM! Boşuna inkar etmeye çalışma sizi gördüm, sonra araştırdım, her şeyi de öğrendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)