Pete Vegasın ayna karşısında saçlarını yapışını izlerken bir umut vazgeçmesini bekliyordu. Vegas arkasında kendisini asık yüzüyle izleyen sevgilisine gülümsedi vazgeçmiyordu bir türlü.
-Hiç bakma öyle bebeğim.
-Vegas lütfen ne olur ya. Eskisi gibi birlikte çalışalım istiyorum neden kırıyorsun kalbimi.
Vegas derin bir nefes alıp Petein yanına geçti ve alından öpüp belini sardı.
-Bebeğim ihaleyi sana bıraktım zaten, şuan şirket olarak orada bir işimiz yok ki. Hem aramızda bir engel yok, akşamları yine birlikteyiz.
-Bütün gün ayrı olacağız ama.
-Bir bakıma iyi bu Pete.
-Ne?
-Beni özlemeni istiyorum.
Kulağına doğru eğildi ve fısıldadı.
-Beni özlediğinde öyle tutkulu oluyorsun ki beni çok özle istiyorum bu yüzden.
Pete şaşkınca ona bakarken dudaklarına ıslak bir öpücük bırakıp geri çekildi.
-Beni kandırmaya çalışıyorsun şuan değil mi?
-Ben seni kandıralı çok oldu sevgilim. Hadi gülümse de içim rahat etsin öyle çıkalım evden.
-Peki tamam, ama gözün kulağın bende olsun Vegas anladın değil mi?
-Gözüm, kulağım, ruhum,bedenim, kalbim hepsi sende zaten sevgilim.
-İyi aferin!
Pete sevgilisini daha fazla zorlamamak için gülümsedi. Vegas ıslak dudaklarını parmağıyla sildikten sonra yanağını okşadı. Daha fazla geç kalmamak için evden çıktılar ve arabalarına geçtiler. Pete ayrı çalışmak istemese de Vegas ihaleden çekildiği için artık ortak yapacakları bir şey kalmamıştı ve kendi şirketine döndü bu yüzden. Pete uzun süredir onu ikna etmeye çalışsa da başaramamıştı.
Gün boyu işlerle uğraştılar. Vegas toplantı yoğunluğundan Pete ihalesini aldığı tesisin koşturmasından vakit bulup birbirlerini arayamadılar. Gün sonunda Pete şirketten çıkıp arabasına bindiğinde hemen sevgilisini aradı.
-Sevgilim?
-Vegas neredesin?
-Şimdi çıkıyorum şirketten bebeğim.
-Tamam bende çıktım hemen eve gel.
-Bir şey mi oldu?
-Vegas eve gel oyalanma hemen ama bak tamam mı?
-Pete korkutma beni iyi misin sen?
-Merak etme dediğimi yap sadece hadi çabuk.
-Tamam tamam hemen geliyorum.
Vegas Petein telaşlı sesiyle endişelenerek arabasına geçti ve vakit kaybetmeden eve doğru yola çıktı. Pete çoktan eve varmış Vegası beklemeye koyulmuştu. O gelene kadar duş almış ve üzerine kısa şortunu ve kapüşonlu sweatını giymişti.
Yaklaşık 15 dakika sonra duyduğu araba sesiyle koşarak kapıya gittiğinde kapıda endişeyle kendisine bakan adamı gördü. Vegas üzerindekini çıkarıp Petein yanaklarını tuttu ve gözüne baktı.
-Pete iyi misin sevgilim?
Pete başını salladı ve hiç beklemeden kucağına atlayıp boynuna sıkı sıkı sarıldı. Başını omzuna koyup derin bir nefesle kokusunu içine çekti.
-Pete ne oldu? Korkutma beni.
-Çok özledim sadece ve çok yoruldum bugün. Acilen kucağında dinlenmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)