Büyük otelin önünde arabasından inip valeye anahtarını attı ve küçük çantasıyla içeri doğru yürüdü. Geniş cam kapıdan içeri girdiğinde güneş gözlüklerini çıkartıp kendisini karşılayan otel müdürüne gülümseyerek el sıkıştı.
-Bay Vegas hoşgeldiniz.
-Hoşbuldum.
-Bay Pete'de gelmek üzere biraz beklesek sorun olmaz umarım.
Duyduğu isimle içinde bir şeyler kıpırdamıştı. Başını iki yana sallayarak tebessüm etti.
-Sorun yok bekleriz tabi.
Yaklaşık on dakika kadar lobide müdürle sohbet ederek gelecek olan adamı beklerken zaman geçtikçe anlamsız bir heyecan ve strese girmişti. Farkında olmadan titrettiği dizlerini karşıdan gelen adamı görünce durdurdu. Oturduğu yerden yavaşca kalkarak onu karşılamaya giden müdürün peşinden bir kaç adım attı.
Pete müdürle selamlaşıp yanındaki çocuğu tanıtarak Vegasa doğru gelirken onu gözü yanındaki bedende takılı kalmıştı.
"El ele mi onlar? "
Kendi kendine sorduğu soru gerilmesine yetmişken yanına gelen adamlara bakıp zoraki bir şekilde gülümsedi.
"Bay Pete her yere geç mi gidersiniz? "
"Ah bay Vegas merhaba! Hayır genellikle vaktinde giderim fakat bugün bir istisna oldu."
Pana bakıp gülümsediğinde çenesini sıkarak onlara bakan Vegasa döndü ve onları tanıştırmak istedi.
"Bay Vegas tanıştırayım sevgilim Pan, sevgilim bu beyfendi bay Vegas ihale sonuçlanana kadar bir süre birlikte çalışacağız."
"Memnun oldum bay Vegas"
Vegas kendisine uzatılan eli isteksizce sıktıktan sonra Pete'e döndü. Elini ona uzatarak sıktığında gerginliğini belli etmemek için uğraşıyordu. Neden bu kadar gerildiğine ise asla anlam veremiyordu.
"Bilseydim bende yanlız gelmezdim, yanımızda birini getirebileceğimizden haberim yoktu."
Pete alayla kulağına eğildi.
"Senin için sorun olacağını sanmıyorum, bu gece bara inip yatağını dolduracak bir beden bulmak çok zor değildir senin için nasılsa!."
Vegas kulağına söylediği cümleden sonra konuşmasına fırsat kalmadan yanındaki çocuğun elini tutarak asansöre yönelen adamın arkasından baktı.
"Seni öyle bir hale getireceğim ki Pete, benimle dalga geçtiğine pişman olacaksın."
Hep birlikte asansöre bindiklerinde Vegas Pete'in yanındaydı, Pan diğer yanında ve müdür en önde. Vegas histerik bir gülüşle elini Pete'in kalçasına götürdü. Pete Pana dönerek kısa bir gülüş attıktan sonra elini Vegasın eline götürüp çekmeye çalışırken ona hiç bakmıyordu.
"Zayıf olmadığını söylemiştin!"
Kulağında duyduğu fısıltıyla hafifçe güldü.
"Müdür bey bu akşam için yapılacak bir şey yok sanırım değil mi? "
"Hayır bay Pete bu akşam serbestsiniz, yarın önemli bir toplantınız olacak. "
"Sevgilim bu gece güzel bir yemek yiyip saunaya girelim ne dersin? "
Vegas duyduğu cümleyle tutuşunu sıkılaştırdı ve elinin altındaki kalçayı oldukça sert bir şekilde sıktı. Pete ona aldırmamaya çalışırken Vegas vücuduna yayılan sinir dalgasına engel olamıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)