Şirkete geldiğinden beri işlerini halletmeye çalışsa da bir türlü kendini veremiyordu. Toplantı sırasında defalarca seslenmesine de tepki vermediğinde babası bir terslik olduğunu düşündü .-VEGAS!
-Hm!
Kendine gelmişcesine boğazını temizleyerek etrafına baktı ve babasına döndü.
-Afedersiniz aklım bir şeye takıldı da. Ne demiştin baba?
-Eklemek istediğin başka bir şey var mı diye sordum?
-Hayır, projenin bu hali yeterince iyi görünüyor eğer senin içinde tamamsa ihale için sunacağımız fiyatın ayrıntılarını özel olarak görüşebiliriz.
-Tamam o zaman toplantı bitti dağılabilirsiniz.
Babasının komutuyla odadaki diğer çalışanlar dağıldığında Vegas elindeki kağıdı babasına uzattı.
-Aklımdaki fiyat bu ama henüz net değilim ne diyorsun baba?
-Sana güveniyorum oğlum fakat ihale dosyasına koymadan önce benden haber bekle lütfen.
-Ne için?
Babası yüzünde histerik bir gülüşle Vegasa yaklaştı aklındakileri ona anlatmaya başladı.
-Sen ciddi misin baba?
-Tabiki, bu ihalenin olacağı iki yıldır bekleniyordu, yeni değil biliyorsun. Bende gerekli hazırlığı yaptım ve sonucu için çok heyecanlıyım.
-Baba aklıma gelmezdi gerçekten.
-Her neyse sen işini dikkatle yapmaya devam et, bu ihaleyi kaybetmek yok Vegas asla izin verme buna!
-Merak etme baba, güvenini boşa çıkartmayacağım.
Babası omzunu sıkıp gülümsedikten sonra toplantı odasından çıktılar. Kendi odasına geçip keyif kahvesi söyledi ve büyük camdan dışarı bakarken gülümsedi. Her şey istediği gibi gidiyordu. Olması gerektiği gibi...
Sabahtan beri beklediği mesaj da geldiğinde memnun bir şekilde telefonunu açıp baktı.
PETE;
-Akşam 9'da attığım konumda ol Vegas! İddiamızı sonuçlandıralım artık!
-Merak etme tam saatinde orda olacağım.
Pete onu zorlayacak olmanın gururuyla gelen mesajı okudu ve telefonunu kenara bırakıp hazırlıklarına devam etti.
Vegasın zayıf noktasını artık biliyordu, kendisinden nasıl etkilendiğininde farkındaydı ve onu tamda oradan vuracaktı.
Vegas şirketten çıkıp eve geçti. Duş alıp üzerini değiştirdikten sonra saatine baktığında evden çıktı. Geç kalmak istemiyordu ama erkende gitmeyecekti.
"Bu gece ne olursa olsun kazanan benim Pete!"
Arabaya binip keyifle mırıldandığı cümlesinden sonra yola çıktı ve Pete'in attığı konuma geçti.
Büyük otelin önünde durduğunda kapısını açan valeye arabayı bırakıp Pete'in söylediği odaya geçti. Odanın önüne geldiğinde gülümseyerek saatine baktı.
"Tam zamanında."
Kapıyı tıklattığında saniyeler içinde açılmasıyla karşısında duran çocukla afallasa da belli etmedi.
Pete kalçasının altına biten siyah transparan bol bir gömlek giyiyordu. Vücudu tamamen gözlerinin önündeydi.
-Merhaba.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)