Uyarı ; baştan sona smut var🫣
Geldikleri otelin asansöründe sabırsızca yukarı çıkmak için bekliyorlardı. Vegas tam şu anda Pete'i kucağına almıyorsa önünde dıran kadın ve küçük kız yüzündendi. Pete Vegasın elini sıkıca kavrayıp parmaklarını birleştirdi ve kulağına doğru eğildi.
-Kedini dizginlemeyi öğrenmelisin gözlerinden ateş çıkıyor.
Vegas duyduğu şeyle ona doğru baktı, hafif alayla gülerek karşısındaki adamın saçlarını okşadı.
-Kendimi yeterince dizginledim bence.
Pete Vegasın tutkulu bakışlarıyla öyle heyecanlandı ki titrek bir nefes aldı. Birbirlerinden gözlerini ayıramazken asansörün inecekleri kata geldiklerini belirten uyarı sesiyle kendilerini toparladılar. Vegas elini tuttuğu adamı çekiştirerek indirdi asansörden ve hızlı adımlarla odalarının kapısına geçtiler. Pete cebinden oda kartını çıkarıp kapıyı açtıktan sonra Vegasa doğru döndü. Yakasından kavradığı gibi içeri çektiği adamla birlikte geri geri yürürken bedenini saran arzuyla alt dudağını ısırdı. Vegas ayağıyla kapıyı sertçe ittirdikten sonra büyük bir adım attı ve Pete'in belini kavradığı gibi bedenlerini birleştirdi.
-Vegas!
Vegas adını onun ağzından böyle heyecanlı ve istekli bir şekilde duyduğunda içinden taşan duygulara artık engel olamadığı gerçeğiyle dudaklarına atıldı. Pete'i yürüdükleri koridorun duvarına sert bir şekilde yaslayarak dudaklarını öpmeye başladı. Öyle hızlı öpüyordu ki Pete yetişmekte zorlanıyordu. Göğüsleri heyecanla inip kalkarken Pete kendini tutamayıp ağzına inledi. Vegas geri çekilip bir elini beline diğerini boğazına sarıp hafifçe sıktı, alnını Pete'in alnına yasladığında dudaklarını birbirine değiyor nefesleri karışıyordu.
-Bu gece kendini tutmayacaksın, inleyeceksin Pete.
-Adınla inleyeceğim Vegas, sadece senin adınla.
Vegas kalçasından kavradığı gibi boynuna atıldığı sevgilisine derin bir ısırık verdi.
-VEGAS!
Pete hissettiği tatlı acıyla bağırdığında Vegas kendini geri çekti ve güldü..
-İşte böyle, bundan sonra sadece Vegas var... Anladın mı?
Pete uysal bir şekilde başını salladı. Şuan tek istediği Vegasın sıcaklığıydı, söylediklerini algılayabildiğini bile sanmıyordu çünkü bedeni öyle yanıyordu ki kulakları uğulduyordu.
-Aferin sevgilime...
Kucağında Pete ile yatağa doğru ilerledi. Koridor boyunca boynuna derin izler bırakmayı da ihmal etmedi. Pete başı geride ona boynunu sunarken kendinden geçmek üzereydi. Yatağın yanında durduğunda kucağındaki bedeni indirmek istediğinde Pete inmek istemediğini belirten mırıltılar çıkararak kollarını boynuna daha sıkı sardı.
-İn!
-İstemiyorum.
-Şu haline bak daha bir şey yapmadım bile ama kucağımda benim için kıvranıyorsun.
-Uzun zamandır kıvranıyorum ben, sevgilim.
Vegas ondan duyduğu hitapla dişlerini sıktı.
-Bu gece bana kaçıncı sevgilim deyişin farkında mısın?
Bir yandan kalçasını sıkıyor bir yandan gözlerine bakarak konuşuyordu.
-Farkındayım tabiki, sana sürekli sevgilim diyeceğim çünkü bir şeyi anlamanı istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)