-Evet seni dinliyorum!
Pete odanın tam ortasında, karşısında duran adamın gözlerinin içine bakarak sordu. Vegas ellerini pantolonun cebine koyup alayla gülümsedi.
-Beni çağıran sensin, benim seni dinlemem gerekmiyor mu?
-Vegas! İhalede vereceğim fiyatı nasıl öğrendin ve neden fazlasını vermek yerine bu yolu seçtin bilmek istiyorum.
-Tabiki sana nasıl öğrendiğimi söylemeyeceğim Pete, ama diğer soruna cevap verebilirim.
Pete'e doğru bir adım atarak yaklaştı, nefesini yüzünde hissedebiliyordu.
-Sana daha önce de söyledim, ben aslında kazandım Pete, bu yolu tercih ettim böylece hem ihaleyi kaybetmedim hem de seninle daha yakın olmayı garantiledim.
-Neden benimle yakın olmak isteyesin? Saçmalık!
-Neden istemeyeyim? Oynadığın oyunların karşılığı olarak düşün bunu olur mu?
Pete kaşlarını çatarak bakarken vücudunu saran sinirle Vegas'a doğru bir adım attı.
-Madem bunu tercih ettin tamam! Seninle çalışacağım Vegas, ama şunu bil bugüne kadar yaptıklarım hiç bir şeydi. Bundan sonra seninle daha çok uğraşacağım.
-Sabırsızlıkla bekliyorum.
-Bekle!
Vegas ellerini cebinden çıkarıp bir kolunu Pete'in beline sardı ve karşısındaki bedene yapıştırdı bedenini.
-Şimdii, madem buradayız biraz oyun oynayalım mı?
-Vegas, bırak!
-İstemiyor musun?
-İstemiyorum!
Vegas tam gözlerine baktığı adama dahada yakınlaşıp alınlarını birleştirdi.
-Hızlanan kalbin, düzensiz nefesin ve gözlerin öyle demiyor Pete.
-Uzak dur Vegas.
-Pete bak ne diyeceğim, seninle bir anlaşma yapalım mı?
-Ne anlaşması?
-Aramızdaki uyum ve çekimi inkar edemeyiz ama aynı zamanda birbirimizden haz etmiyoruz değil mi?
-Ee?
-Madem durum böyle neden çıkar arkadaşlığı yapmıyoruz?
-Nasıl?
-Yani sadece yatak arkadaşı olabiliriz, işte rakip olmaya devam eder günlük yaşantımızda birbirimizden uzak duyabiliriz.
-Saçmalama, benim sevgilim var farkındaysan!
-Sevgilin varken benimle ön sevişme yapıp boşalmama yardım ettin, üstelik defalarca öptün bence bu senin için sorun değil.
-Olmaz saç-...
Vegas dudaklarına yapıştığında cümlesi yarım kaldı. Pete kendini ona bırakmak istemese de söylediği gibi aralarında çok büyük bir çekim vardı. Kabul etmek istemese de Vegas'a hem büyük bir kin besliyor hem de ateşine kendini bırakmak istiyordu. Sadece dokunuşuyla bile yakabilir gibi hissediyordu.
Vegas dilini dudaklarında gezdirip son kez öptü ve geri çekildi. İkisi de nefes nefeseyken belindeki elini usulca hareket ettirip gömleğinin içine soktu ve belini okşadı yavaş yavaş. Pete titremeye başladığını hissederken Vegas daha derin ve hızlı nefes almaya başlamıştı. Pete'den bir cevap bekliyordu ama red etmesinden korkuyordu. Sakin bir hareketle Pete'i bırakıp geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)