BÖLÜM 8

611 40 39
                                    

-Hazır mısın?

Pete bunun  bir soru olmadığının farkındaydı, gözleri Vegasın gözleriyle birleştiğinde tutkuyla kararan kahvelerine baka kaldı bir süre. Vegas  ani bir hareketle kucağına aldığı adamı hiçte yavaş olmayacak bir şekilde yatağa bıraktı, etrafına şöyle bir göz gezdirdikten sonra ilk önce kemerini, sonrada kravatını eline alıp Pete'in yanına geçti. Yatakta oturan ve kendisinden bir an olsun gözlerini ayırmayan adama yaklaşıp dudaklarına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra kollarını başının üstünde birleştirdi ve kemerle sıkıca bağladı.

-Vegas?

-Şşşş... Konuşma, sadece kendini bana bırak!

Pete derin ve sesli bir şekilde yutkunmakla yetindiğinde Vegas kravatı eline alıp gözlerini bağladı. Pete huzursuzca kıpırdandı, başını sağa sola çevirerek karanlıktan rahatsız olduğunu belli etse de Vegas umursamadı.

-Vegas ben kara-...

-Konuşma dedim!

Vegas elini ağzına kapatıp lafını kestiğinde Pete karanlıktan korktuğunu söyleyememişti. Ağzını kapatan avcuna doğru konuşmaya çalıştıysa da olmayınca yılgın bir nefesle omuzlarını düşürdü.Vegas tekrar etrafa bakıp gülümseyerek kendi boxerını eline aldı.

-Ağzını aç.

Pete ağzını açtığında konuşmaması için boxerını kullandı. Pete başını huzursuzca sallamaya devam ederken umursamadan geri çekilip karşısındaki kusursuz manzaraya baktı. Keyifle izledi çıplak bedeni, kusursuzdu evet Pete kesinlikle kusursuzdu ve Vegas onunla temas kurduğu ilk andan beri hayalini kurduğu bu anı yaşamanın hazzı ile derin bir nefes alarak elini bedeninde gezdirmeye başladı.

-Çok güzel.

-...

-Bana geldiğin o geceden beri tek düşündüğüm şey tam şuan biliyor musun Pete?

-...

-Birazdan yapacaklarım için asla pişman olmayacağımdan emin olabilirsin, ve söz veriyorum çok zevk alacaksın.

-...

Vegas boynuna doğru eğilip dilini gezdirdi, öptü ve hafif sayılmayacak bir şekilde ısırdı. Pete dokunuşlarından memnun olsa da karanlık içini daraltma ya ve korkusunu tetikleme yeni başlamıştı. Konuşmaya çalıştıkça uğultu dan başka bir ses çıkaramadığını anlasa da vazgeçmeden denemeye devam etti.

Vegas kusursuz bedende hoyratça keşfe devam etti. Büyük tutkuyla ele geçirdiği bedeni uzun süre acımadan becerirken bir an olsun duraksamadı. Pete'in deliğini istila ederek defalarca boşaldı içine, her dafasında yeni bir pozisyonla talan ettiği deliğin kendisine yaşattığı hazla son kez içine girip olabilecek en sert şekilde becerdi altında kıvranan adamı. Dakikalar sonra Vegas son kez büyük bir sesle içine boşalırken Pete tepkisizce yatıyordu. Vegas kendine geldiğinde göz yaşları yanağında iz bırakan adamın gözlerini çözdü. Kendini öylesine kaybetmişti ki, asla fark etmemişti onun ne hale geldiğini.

-Pete?

Pete tepkisizce yaşlı gözlerini araladığında Vegas telaşla ellerini çözdü ve ağzındaki boxerı çıkardı.

Büyük bir rahatlamaya birlikte ağzından bir hıçkırık kaçtığında yatakta kıvrılıp sesli bir şekilde ağlamaya başladığında Vegas ne yapacağını bilemeden baktı bir süre ve hemen kucağına aldı küçücük kalan bedeni.

-Pete, özür dilerim, Pete ben ben gerçekten kendimi kaybettim, çok mu canın yandı?

-...

Pete cevap vermedikçe korkusu artan adam sıkıca sardı kucağındaki bedeni.

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin