(Ben geldimmm oy ve yorum unutmasanız olur mu? 🙈🥺)
Vegas;
Kafamda saatlerdir dönen tek bir şey vardı. Pete beni bırakıp gittiği o an... Herşey yoluna girmişken, biz kendi hayatımızı kurmuş gayet güzel yaşıyorken Pan'ın saçma bir şekilde tekrar ortaya çıkması sinirimi bozmaya yetmiyormuş gibi Pete'in onunla ardına bile bakmadan gitmesi delirecek gibi hissettiriyordu. Kafamda dönen onca şeyin üstüne birde karşımdaki adamın söylediklerini algılamaya çalışıyordum. Kong Panın sevgilisi, benim şuanda dinlemek zorunda olduğum saçma sapan bir adam...
-Pete Pan'ı nereye götürmüş olabilir?
-Bilmiyorum?
-Sevgilin sevgilimi alıp gitti Vegas, nerede olduklarını bilmen gerekiyor.
-Bilmiyorum, Pete'in aramasını bekliyorum.
-Vegas, Pete'i ara lütfen ve Pan'ı nereye götürdüyse öğren sabrım tükeniyor.
Kongun cümlesiyle zaten gergin olan bedenimin dahada kasıldığını hissettim. Ayağa kalkıp ona doğru bir adım attım ve işaret parmağımı ona doğru salladım.
-Sabrı tükenen benim, sen sevgiline ne yaptın bilmiyorum ve umurumda değil açıkçası ama ucu bize dokunduğu için şuan ne kadar gergin olduğumı bilemezsin. Pan'a ne yaptın, ne yaptında Pete'i görünce ondan yardım istedi?
-Hiç bir şey yapmadım.
-O yüzden mi ilk gördüğü yerrde Pete'e sığınıp yardım istedi?
-Sevgilimle aramda olanları sana anlatacak değilim. Sadece şunu bilmeni istiyorum, Pan benim onu kaybetmeye niyetim yok ve Pete yanlış bir şey yaparsa bedelini öder.
-Çık evimden, hemen!
-Vegas bak hemen nerde olduklar-...
-ÇIK EVİMDEN DEDİM! HEMEN DEFOL YOKSA YANLIŞI BEN YAPACAĞIM ŞİMDİ!
Daha fazla kendime hakim olamayıp bağırdığımda Kong fazla uzatmadı ve bir şey demeden çıkıp gitti.
-Pete nerdesin... Deli olacağım şimdi nerdesin..?
Koltuğa kendimi bırakıp başımı geri doğru yasladım. Sinirliydim, kızgındım, Pete'e söylemek istediğim çok şey vardı ama bir o kadarda endişeliydim. Elimde değildi, bütün hislerim birbirine karışmışken derin bir nefes aldım. Söz vermiştim aramıza başkalarının girmesine izin vermeyecektim, onu dinlemeden bir şey yapmayacak ona güvenip beni aramasını bekleyecektim.
Bana olan sevgisine güvenim tamken, onu bu kadar severken ve şu anda olduğumuz konuma gelmek için bir çok şeyi atlatmak zorunda kalmışken gördüğüme değil, sevgilimi dinleyip onın anlattığına inanacaktım. Diğer türlü asla dönülmez bir yola girer Pete'i kaybederdim biliyorum...
Pete;
Karşımda dağılmış bir şekilde oturan çocuğa bakıp derin bir nefes aldım. Vegasa kısa bir mesaj atmaktan başka bir şey yapamamıştım ve şuan nasıl delirdiğini tahmin etmek zor değildi. Pan ona verdiğim suyu içtikten sonra toparlanmak için gözyaşlarını sildi ve bana baktı.
-Özür dilerim, geceni mahvettim Pete.
-Pan önce sakin ol, bana her şeyi anlat ki sana yardımcı olayım.
-Teşekkür ederim, olan onca şeye rağmen beni orda bırakmadın yardım etttin. Gerçekten çok teşekkür ederim Pete...
-Önemli değil, daha iyiysen anlat hadi.
-İyiyim, anlatacağım.
Pan elindeki bardağı önünde duran masaya bıraktıktan sonra tekrar gözlerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)