Ben geldiiiim 🫠
Gömleğinin yakasını şöyle bir düzeltip saatine baktı Vegas ve derin bir nefes aldı. Geç kalacaklardı fakat Pete hala çıkamamıştı odadan.
-Peteee. Hadi ama artık geç kalıyoruz sevgilim.
-Geliyorum 1 dakika.
-15 dakika öncede aynısını söyledin.
-Vegas geldim işte ne bağırıp duruyorsun.
-Saat kaç old-...
Vegas karşısında kırmızı takım elbisesiyle duran adama bakakaldı bir süre. Oldukça sexi duruyordu. Sevgilisine doğru adımladı ve tam dibinde durup alnına düşen saçlarını geri doğru düzelterek dudağından öptü.
-Sevgilim böyle mi geleceksin.
-Evet.
-Yani iş daveti için biraz fazla şey değil mi bu?
-Ne değil mi?
-Sexi?
-Vegas bu takımı bana sen aldın hatırlarsan ve verirkende en yakın zamanda üstümde görmek istediğini söyledin. Bende bu geceye uygun olduğunu düşündüm.
-Aklımı sikeyim ben Pete.
-Ne?
Pete gülmeye başladığında Vegas ceketinin açıkta bıraktığı göğsüne baktı sinirle, boynunu süsleyen pırlanta kolyesiyle daha çekici görünüyordu. Kendine oldukça kızgındı şuan.
-Vegas saçmalıyorsun gerçekten sevgilim hadi çıkalım.
-Pete gitmesek mi acaba?
-VEGAS!
-En azından ceketin içine gömlek falan giysen olmaz mı?
-Vegas!
-Tamam tamam çıkalım hadi, bütün gece yanımdan ayrılmıyorsun.
-Tamam sevgilim nasıl istersen.
Birlikte davetin olacağı yere doğru yola çıktılar. Büyük şirketler için düzenlenen ortak bir etkinlikti bu ve VegasPete de kendi şirketlerini temsil edeceklerdi.
Büyük davet salonunun önünde durduğunda sevgilisine döndü Vegas ve bir kez daha hayranlıkla süzdü.
-Pete çok güzelsin, kafayı yiyeceğim.
-Teşekkür ederim sevgilim, ama öyle bakmasan.
-İçim gidiyor sana, başka türlü nasıl bakacağımı bilmiyorum.
Vegas cümlesini tamamlayana kadar Pete'e iyice yaklaşmıştı. Nefesleri birbirine karışırken dudağına küçük bir öpücük bıraktı, sonra bir kez daha öptü, bir kez daha ve bir kez daha...
-Vegas girelim artık içeri, konuşmamızın sonu hiç iyi bitmeyecek gibi.
-Bana çok iyi gidiyoruz gibi geldi aslında.
-Vegaaas..
-Tamam tamam.
Vegas dudağına son bir öpücük bırakıp geri çekildi ve arabadan inerek sevgilisinin kapısını açtı. Pete indiğinde direkt elini sıkıca tuttu ve büyük kapıdan içeri girdiler.
Davet alanına geldiklerinde davetlilerin bir çoğu içeri giren çifte ve dahası göz alıcı bir şekilde sevgilisinin yanında duran Pete'e bakıyorlardı.
-Bu gece katil olmamam lazım.
-Vegas lütfen.
-Yok yok, sakinim ben... Pete seni camdan bir kafeste kendime saklasam olmaz dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)