-GÜNAYDINNNN!
-Lily bağırmadan da günaydınlaşıp güne başlayabilirsin.
-Abicim, gelsene size kahvaltı hazırladım.
Pete Panın asık suratına rağmen gönlünü almak istercesine elini tutup Lilly'nin hazırladığı masaya oturdu.
-Vegas gelmedi ama uyanmadı mı acaba?
-Uyanınca gelir Lilly biz yiyelim.
Pete Panın tabağına bir şeyler koyarken Lilly dudaklarını büzdü.
-Kahvaltıdan sonra bizim için çok güzel şeyler hazırladım çok eğlenicez ama Vegas uyanmazsa yapamayız ki.
Pan gözlerini devirerek elindeki çatalı kenara bırakıp Lillye döndü.
-Vegassız da eğlenebiliriz Lilly. Nedir bu Vegas takıntın? Aranızda bilmediğimiz bir şey mi var?
-Pan! Saçmalama!
Pete çıkıştığında Pan bir şey demese de bozulmuştu.
-Abi Vegası uyandırır mısın? Odasına benim girmem uygun olmaz.
-Uyanınca gelir Lilly.
-Abicimm, lütfen.
-...
-Peki ben uyandırırım o zaman.
-Lilly!
-Ya uyandır ya da uyandıracağım kahvaltıyı kaçırmasını istemiyorum.
-Tamam ben uyandırırım. Otur sen.
-Pete!
-Hemen uyandırıp gelicem sen kahvaltını yap lütfen Pan.
-Peki...
Pete oturduğu yerden kalkıp Vegasın odasına doğru geçti. Kapının önünde kısa bir an durup nefes aldı ve kafasını iki yana sallayıp kapıyı tıklattı. Ses gelmeyince tekrar tıklattı. Bir süre daha beklediğinde yine ses gelmeyince kapıyı yavaşca açıp içeri girdi.
Odadaki yatakta yüz üstü yatan adamı görünce yutkundu. Vegas çıplak üstüyle öylece yatıyordu. Üstüne örttüğü ince pike belinden altını kapatırken çıplak sırtı göz önündeydi. Dağınık saçları yüzüne dökülmüş, gözlerini kapatmıştı. Pete yavaş adımlarla yaklaşıp uyuyan adamın yüzünde gezdirdi bir süre gözlerini.
-Vegas?
Kısık bir sesle adını söylediğinde tepki gelmeyince biraz daha yaklaştı.
-Vegas?
Tekrar tepki gelmeyince biraz daha yaklaştı ve gözlerine gelen saçları geri doğru çekti. Kapalı gözlerini süsleyen kirpiklerde hissettirmeden parmağını gezdirdikten sonra gülümsemesine engel olamadı. Elini yanağına getirip parmağının tersiyle okşadığında ne yaptığında dair hiç bir fikri yoktu. Elini hemen çekip kendini toparladıktan sonra tekrar seslendi.
-Vegas?
Vegas gözlerini kırpıştırarak yavaşca açarken karşısında gördüğü yüzle şaşırsa da yerinden kıpırdamadan öylece baktı.
-Pete?
-Uyanmayınca merak ettik, kahvaltı hazır.
-Gece uyuyamadım.
-İyi misin? Neden uyuyamadın?
Vegas güldü. Hafifçe doğrulup baktı Pete'e ve elini saçlarında gezdirdi.
-İyiyim, sorun yok uyuyamadım sadece.
-Hadi kalk o zaman kahvaltıya bekliyorlar ben iniyorum.
-Tamam geliyorum hemen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)