Keyifle yudumladığı kahvesini kenara bıraktıktan sonra oturduğu yerden kalkarak odasına çıktı. İstediği sonuç olmasa da Pete ile yaşadığı o anlar hala aklındaydı ve halinden memnundu. Gardrobunu açıp lacivert takımını çıkardı. Aynanın karşısında özenle giyindikten sonra saçlarını şöyle bir düzeltip parfümünü sıktı ve saatini taktı.
-Hazırım!
İhale için hazırdı. Kazanacağı kesindi, babasının açık gözlülüğü sayesinde ihale onun istediği gibi olacaktı. Pete'in üzüleceğinin farkındaydı bu konuda biraz canı sıkılsa da şuan önceliği farklıydı. Evden çıkıp arabasına geçti. Arka koltuğa kurulduğunda elindeki tabletten son kontrollerini yaparken telefonuna gelen bildirim sesini duyunca hemen mesaja bakmak için telefonunu eline aldı.
Pete;
-Ne olursa olsun bugün kazanmana izin vermeyeceğim Vegas!
-Kendini hazırlasan iyi olur, birazdan üzüleceksin.
Keyifle cevapladığı mesajla gülümsedikten sonra toplantı alanına kadar kontrollerini yapmaya devam etti.
Pete sıkıntıyla telefonunu kenara bıraktığında içeri giren babasını görünce ayağa kalktı.
-Sorun ne Pete, çok gergin görünüyorsun.
-Bir terslik var gibi hissediyorum baba.
-Nasıl yani?
-Vegas ihaleyi kazanacağından çok emin, tamam bende kazanacağımı düşünüyorum ama onda farklı bir şey var.
-Ne yapmalıyız?
-Bilmiyorum şu saatten sonra elimden bir şey de gelmez zaten bekleyip göreceğim, her neyse çıkayım ben baba geç kalmayayım ihaleye.
Pete ihalede sunacakları teklifin yazılı olduğu zarfı aldı ve odasından çıktı. Şirketten çıktıktan sonra ihalenin olacağı yere geldiğinde içeri girmeden çalan telefonunu duyunca kapıda duraksayarak telefonunu açtı.
-Pete.
-Efendim Pan?
-Seni merak ettim sadece sevgilim.
-İyiyim Pan ihale başlayacak birazdan sonra konuşalım olur mu?
-Pete günlerdir bana karşı soğuksun, biz iyi miyiz?
-Hiç sırası değil Pan, yeterince gerginim şuan.
-Peki...
-Başka bir şey yoksa kapatıyorum.
-Kazanamasan bile üzülme, olur mu?
-Kazanacağım!
Telefonu kapatıp derin bir nefes aldı ve emin adımlarla toplantı odasına geçti. İçeri girdiğinde masasına oturdu ve karşı masada oturan Vegasla göz göze geldi. Vegas'ın alaylı bir gülüş sergilemesine sinirlense de belli etmedi.
"Neye güveniyor bu piç bu kadar? "
İçinden düşünürken gerginliği ihalenin açıklanacağı an dahada arttı.
-Evet, iki tarafta tekliflerini bize ilettiler. Şimdi zarfları açacağım ve en yüksek teklifi veren şirket ihalenin kazananı olacak.
İkiside bir an birbirlerine baktı, gerginlik her dakika artarken adam zarfları açtı ve dikkatle inceledi. Bir süre sonra ayağa kalkıp gülümsedi.
-Bay Vegas, bay Pete öncelikle her ikinize de teşekkür ederiz, ihaleye katıldığınız ve bizimle çalışmak istediğiniz için. Sonuçlara gelecek olursak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)