BÖLÜM 16

475 36 25
                                    

Vegas tanıdık odanın kapısında bir süre durup nefeslendikten sonra kendisinde olan yedek kart ile içeri girdi. Çekingen adımlarla içeri geçtiğinde odadaki yatakta yatan adamı görünce duraksadı. Yavaşca yanına doğru geçtiğinde gözlerinin kapalı olduğunu fark edince sessiz olmaya çalışarak yaklaştı ve izlemeye başladı.

-Masum... Uyurken fazla masum görünüyorsun.

Kendi kendine mırıldanıp gülümserken dayanamayıp usulca yatağın kenarına oturdu ve yumuşak saçlarına dokundu. İçinde büyüyen hisle başka etmesi gün geçtikçe zorlaşıyordu, buna rağmen Pete ile yakınlaşmak bir yana günden güne uzaklaşıyorlardı.

-Canım çok acıyor Pete neden? Seninle ilgili ne zaman hayal kurmaya başladım, bu hissettiğim şeyin adı ne, neden bu kadar sabırsızım senli isteklerime bilmiyorum, bildiğim tek şey canımın çok fazla acıdığı. Yanımda olamaz mısın Pete? Elini tutamaz mıyım?

Vegas oldukça sessiz bir şekilde konuştu, bir süre daha izledi karşısındaki kusursuz yüzü ve rahatsız etmek istemediği için kalktı. Belliki yorgundu ve kendi uyanana kadar bekleyecekti. Odadaki balkona geçip cebinden sigara paketini çıkardı. Yaktığı sigara ile düşüncelerini dumana karıştırup dağıtmak isterken ne kadar zaman geçti, kaç sigara içti farkında değildi.

Pete gözlerini açıp yataktan kalktığında telefonunu eline aldı. Saat sabaha yaklaşmıştı ve Vegas geliyorum dedi halde gelmemiş miydi yani? Kızgınlıkla banyoya doğru ilerlerken balkonda arkası dönük oturan bedeni görünce şaşkınlıkla duraksadı. Balkona doğru geçti ve önündeki küllüğe gözü takılsa da Vegas'a baktı.

-Vegas?

Vegas duyduğu sesle hemen kendini toparladı.

-Uyandın mı?

-Ne zaman geldin? Neden uyandırmadın beni?

-Yorgun görünüyordun, bende bekledim.

Pete Vegasın kızarık gözlerine baktı, derince yutkunduktan sonra birşey demeden yanındaki sandalyeye yerleşti.

Bir süre yan yana sessizliği paylaştılar. Vegas onun konuşmasını bekliyordu  sonuçta kendisini çağıran oydu, Pete ise konuşmak istediklerini kafasında toparlamaya çalışıyordu.

-Vegas.

-Hm?

-Seni buraya çağırdım çünkü emin olmak istediğim bir şey var ve cevabın sende olduğunu biliyorum.

-Nedir?

-Pan.

-Ne olmuş ona?

-İhale olduğunda bizden birinin hain olduğunu anlamıştım ve sende inkar etmedin.

-Evet.

-O... O kişi Pan mı?

-Nerden çıktı bu Pete?

-Yalan söyleme sakın tek bir cevap ver bana o mu?

-Neden böyle düşündün bil-...

-Vegas!

-Evet.

-Oydu demek...

Pete kendi kendine mırıldanırken Vegas sessizce kabullenişini bekledi. Bir süre sonra önüne eğdiği başını kaldırıp gözlerine baktı.

-Anlat .

-Babam uzun zaman önce yani bu iş belli olduğunda içinize birin sokmak istemiş ve Pan ile anlaşmış.

-Ne?

-Pan ilk önce arkadaşın olarak yaklaşmış sana ama aranızdaki ilişki değişince işlerde farklı bir hal almış tabi. Babam aranızdaki ilişkiye karışmamış, hiç ilgilenmemiş tek derdi Panın ona verdiği bilgiler olmuş.

-Baban... Yani. pan en başından bana bunu için yaklaşmıştı ve 2 yıldır bu yüzden benimle öyle mi?

-Panın ne düşündüğünü bilemem Pete, ama evet babam istediği için sana yaklaşmış.

-Baban..!

Dişlerini sıkarak aklındaki düşüncelerle savaşırken bir yandan Khoma, bir yandan Pole hissettiği sinirle vücudunun yandığını hissederken korkunç bir sakinlikle dinlemeye devam etti.

-Ben bilmiyordum Pete gerçekten, ihale zamanı öğrendim ama sana söyleyemezdim. Başkası olsa söylerdim ama Pan olunca ben... Yani sen onu böyle sahiplendiğin için...

-Pan senin bildiğini biliyor mu?

-Hayır, sadece babamla konuşuyor benimle bir alakası yok.

Pete ağır ağır başını sallarken ellerini birleştirip parmaklarını kenetleyip sıktı. Bir yandan babasına yaşattıklarını düşündü, tam olarak anlamasa da okuduklarından babasına ihanet ettiğini anlamak zor olmamştı, şimdide babasına yaptıkları yetmiyormuş gibi kendisiyle uğraşıyordu yani öyle mi?

"Peki... Mademki böyle oynamayı seviyorsun, istediğin gibi dahil olacağım oyununa bay Khom... Seni senin yaptığın gibi oğlunla vurup ilk boş anındada şirketini yok edeceğim... Bekle, sadece bekle... "

-Pete bir şey söylemeyecek misin?

Pete kendi kendine karşısındaki manzaraya bakarak düşünürken Vegasın sesiyle toparlandı.

-Dürüst olduğun için teşekkür ederim, keşke daha önce söyleseydin.

-Ne yapacaksın şimdi peki.

-Belli değil mi? Bir haini yanımda daha fazla tutmayacağım tabiki.

-Üzülme, üzülme olur mu Pete?

-Üzülmüyorum, iyiki daha geç olmadan öğrendim, rahatladım.

Vegas karşısındaki güçlü adama gülümseyerek baktı. Her zaman olduğu gibi şu zor anında bile kendinden emin ve dik duruyordu. Üstelik artık Pan hayatında olmayacaktı belki ikisi içinde bir şeyler değişirdi. Düşünmeden edemiyordu, kalbine söz geçiremiyordu...

Pete yanındaki adama baktı, konuşmadan bir süre öylece bakıştılar. Gün doğduğunda yorgunlukla ağırlaşan göz kapaklarına hakim olamayan Vegas'a gülümsemeden edemedi.

-Vegas biraz uyu istersen.

-Sen?

-Bende uyuyayım, yorgun hissediyorum.

Birlikte odaya girdiklerinde tam ortada duran geniş yatağa yaklaştıklarında ilk yatan Pete olurken Vegas hızla yerinden çıkacakmışcasına atan kalbine lanet ederek yanına uzandı. Birbirlerine sırtını dönerek gözlerini kapattıklarında Vegas heyecanla bir umuda tutunmak isterken, Pete kendinden emin bir şekilde alacağı intikama odaklanmıştı. Khomu pişman edecekti. Hem babasına hem kendisine yaptığı şeyler için pişman olacaktı. Biricik oğluna olan düşkünlüğünü herkes gibi Pete de biliyordu ve bunu kullanmaktan çekinmeyecekti...

          ***************

Bölüm sonu 🥰

Kısa bir bölümdü evet ama aralarında böyle bir konuşma geçmeliydi ve oldu. Artık Pete ne yapacak bekleyip görücez olaylar kızışmaya başladı tam anlamıyla ✌🏻 Ne diyorsunuz hadi yorumlara gelin, oy vermeyi de unutmayın lütfen kelebeklerim🦋

Sizi Seven Yazarınız Su 🧡

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin