AÇIKLAMA;
Sevgili okurlarım, bir kaç şey söylemek istİyorum. Benim buraya yazdığım kurguları okumak zorunda değilsiniz, ama yazdığım şeye saygı duymak zorundasınız. Her ne olursa olsun ben yazmak istediğim şeyi yazıyorum ve size sunuyorum. Rahatsızlığı olan varsa lütfen okumasın.Sadece bu fic değil tüm ficlerim için söylüyorum. Kendi küçük dünyamda sakince kafa dağıtmak için yazıyorum ve mutluyum. Özelden yazılan bir kaç mesaj var içeriğini söylemeyeceğim ama gerçekten sıkılıyorum, başka yazarlar gibi şu kadar oy gelmezse yazmam, bu kadar yorum yapmazsanız yeni bölüm yok triplerine de girmiyorum. Sizden beklediğim tek şey saygı, gösteremiyorsanız sessizce siktir olup gidebilirsiniz.
AÇIKLAMA BİTTİ.!
İyi okumalar 😘
Telefonunun sesiyle gözlerini açtığında hissettiği hafif baş ağrısıyla yüzünü buruşturdu. Pan yerinde kıpırdanıp Pete'e doğru dönüp sevgilisine sokuldu.
-Kim arıyor sabah sabah Pete?
-Bilmiyorum, uyu sen sevgilim.
Israrla çalan telefonu açmak için yerinden kalktı ve masada duran telefonu eline aldı. Arayan babasıydı ve biraz gerilmişti.
-Alo baba.
-Pete !
Sesi yüksek çıkan adamla gerginliği artarken derin bir nefes alarak cevap verdi.
-Baba ne oldu?
-İş için gittiğin yerde o çocuğun ne işi var Pete! Açıklar mısın?
-Baba sadece yanımda getirdim, işime bir engeli yok !
-Götürmeyeceksin! O kim? Nasıl bu kadar güvenip böylesi önemli bir ihalenin toplantısında yanında götürürsün?
-Baba o benim sevgilim!
-Umurumda değil anladın mı? Umarım yanında işle alakalı bir şey söylememişsindir!
-Baba!
-Bak Pete, ben sana bu kadar güvenirken sakın güvenimi boşa çıkarma! Asla ama asla işle ilgili bilgileri onun yanında konuşma kimseye güvenemeyiz bu ihaleyle alakalı herhangi bir şeyi öğrenir ve bir yerde konuşursa herşey mahvolur farkındasın değil mi?
-Baba yeter lütfen!
-Ben söyleyeceğimi söyledim. Ne zaman dönüyorsun?
-Bugün dönüyorum buradaki işim bitti.
-Geldiğinde hemen bir toplantı ayarla, son durumları öğrenmek istiyorum.
-Tamam baba.
Babası telefonu kapattığında gözlerini yumup elini şakaklarına attı ve ovaladı. Sakinleşmeye çalışıyordu. Telefonu bırakıp yatağa döndüğünde Pan gergin olduğunu bildiği için göğsüne yattı ve kolunu beline sardı.
-Özür dilerim sevgilim, hiç gelmemeliydim.
-Nasıl öğrendi bilmiyorum, özür dilemene gerek yok senin suçun değil seni kabul etmemesi onun problemi.
Pan gülümseyerek çenesini göğsüne koydu ve Pete baktı. Pete saçlarını okşarken uzanıp dudaklarına hafif bir öpücük bıraktı ve geri çekildi.
Vegas kahvaltıdan sonra eşyalarını küçük bavuluna sıkıştırdı. Aynanın karşısına geçip kendine çeki düzen verdikten sonra kapıdan çıktı. Onunla aynı anda açılan yan odanın kapısından çıkan bedenleri görünce dün gece yaşananlar aklına geldi ve rahatsız hissetti. Nedenini anlamadığı bir şekilde kıskanmıştı onları. Evet, başta kabul etmek istemese de kıskanmıştı. Düşündükçede bu kıskançlığının onu elde edemediğinden olduğuna inandırmıştı kendini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)