Lilly arabadan inip heyecanla etrafa bakınırken yüzündeki kocaman gülümseme ile asık suratlı adama döndü.
-Ya abi yapmasana şöyle.
-Lilly bir sürü işimin arasında beni getirdiğin yere bak.
-Ya ne var dinleneceğiz, kafa dağıtacağız işte, hem sen çiftliği seviyorsun diye özellikle buraya gelmek istedim.
-Her neyse geldik artık hadi içeri geçelim.
-Biraz bekleyelim, gelsin geçeriz.
-Pan biraz daha geç gelecek arar gelince girelim biz.
-Pan mı? Oda mı geliyor.
-Başka kim geliyor ki? Pandan bahsetmiyor muydun?
-Hayır.
-Kim peki?
-Vegas.
-NE?
-Vegasıda davet ettim, o gece çok yardımcı oldu bana, hem çok sevdim ben onuo yüzden bizimle olsun istedim.
-Lilly neden bana sormadan iş yapıyorsun. OF! Ne kadar tanıdında sevdim diyorsun ya??
-Kızdın mı?
Kardeşinin büzülen dudaklarına ve üzgün duruşuna bakıp derin bir nefes aldı. Sakın olmalıydı, kelebeğini kırmak istemiyordu.
-Tamam, kızmadım Lilly.
-Kızdın, bakışlarından anladım ben. Özür dilerim abi.
Ellerini önünde birleştirip gözlerini oraya dikmiş mahçup ifadesiyle duran kıza baktı. Asla kıyamazdı ona asla..
-Özür dilemene gerek yok kelebeğim, kızmadım şaşırdım sadece. Hem sen Vegas'a nasıl ulaştın ki?
-Biraz senin telefonundan yardım almış olabilirim.
-Lilly!
-Tamam ya. Hem sende Panı çağırmışsın bana söylemeden. Pandan hoşlanmadığımı biliyorsun.
-Pan benim sevgilim Lilly, lütfen o geldiğinde ona göre davran.
-Tamam tamam. Hah geldi işte.
Onlar aralarında anlaşmaya varırken Vegas arabasını Pete'in arabasının yanına bıraktı ve indi. Siyah kot pantolonu ve üzerine giydiği beyaz tşört oldukça sade olsa da çok yakışmıştı. Pete Vegasın boynundaki zincir ve küpelerine bakarken Vegas arabadan küçük çantasını aldı, güneş gözlüklerini çıkarıp gülümseyerek yanlarına geldi.
-Selam.
-Selam Vegas gelebilmene çok sevindim.
-Davet için teşekkür ederim, çiftlik ortamını severim kaçırmak istemedim.
Vegas gözlerini sessizce duran adama çevirdiğinde Lilly araya girdi.
-Hadi eve girelim artık.
Lilly önden giderken ikisi arkasında kalmıştı.
-Gelmemden rahatsız mı oldun?
-Haberim yoktu, Lilly söylemedi.
-Çok içten bir şekilde davet etti, kırmak istemedim.
-Her neyse sorun değil. Oda yanlız kalmamış olur.
-Nasıl?
-Birazdan Pan gelecek, ben onunla ilgilenirken Lilly de yanlız kalmamış olur işte.
-Pan mı?
-Evet, sorun mu var?
Vegas başını iki yana sallamakla yetinirken içeri girdiler. Lilly kendini salondaki büyük yumuşak koltuğa attığında ikisine bakıp gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RAKİP (VegasPete)
General FictionRakip şirketlerin oğulları olan VegasPete büyük çekişmelerinin içinde karşı koyamadıkları tensel çekimle birbirlerine teslim olurlarsa ne olur? (TAMAMLANDI)