BÖLÜM 14

651 35 49
                                    

-Off çok merak edecekler bizi.

-Beklemekten başka bir şey yapamayız Pete, ama anlayamıyorum sonuçta burası sizin çiftliğiniz nasıl yolu kaybedebilirsin ki?

Pete gözlerini devirerek saçını geri doğru taradı ve Vegas'a sahte bir gülücük sundu.

-Çiftlik bizim orman değil! Üstelik uzun zamandır gelmiyorum, karanlık çökünce karıştırdım işte.

-Hmmm.

-Ne hmm... Vegas dalga mı geçiyorsun?

-Sakin ol sadece anlamaya çalışıyorum.

-Çalışma, rahat bırak beni.

-Pete küçücük bir kulübede ikimiziz sohbette etmezsek nasıl vakit geçecek.

-Şuan derdin bu mu gerçekten?

-Başka ne olsun ki? Eninde sonunda döneceği dimi burda kalacak halimiz yok.

-Tamam Vegas.

Ne derse desin Pete'e batıyordu sanki. Uzak durmaya çalıştığı adamla küçücük bir yerde sabahlamak zorundaydı.

"Harika... Buda yanlızca benim başıma gelirdi.. "

Kendi kendine girdiği düşünce döngüsünden sıyrıldı.

-Pete acıktın mı?

-Hemde nasıl. Keşke önce yemek yeseydik.

-Etrafa bir bakayım belki bir şeyler vardır.

Vegas odanın içinde dolaşıp etrafa bakınırken küçük dolaptaki bir kaç bisküvi ve sudan başka bir şey bulamadı.

-Bunları buldum. Şimdilik bize yeter.

İkisi de masada oturup bulduklarını yedikten sonra Vegas Pete'i izledi bir süre.

-Hazır buradayken ve kimse yokken konuşalım mı Pete?

-Ne konuşucaz?

-Bizi-...

-Biz diye bir şey yok Vegas. Olmaz, olamaz istemiyorum.

-Biz diye bir şey var Pete, sen kabul etmesen de var! Ve sadece senin istememenle bitmiyo görmüyor musun?

-Daha öncede söyledim sana, hayatımdan memnunum. Sevgilimden de, o yüzden yaşanan hataları geride bırakıp devam etmeye çalışıyorum.

-Hata?

-Evet hata, lütfen artık aynı yere dönmeyelim.

-Daha önce saçmalık demiştin, şimdi de hata diyorsun.

-Öyle çünkü.

Vegas oturduğu yerden kalkıp karşısında oturan adamın yanına geçti ve sandalyesini tutup kendisine doğru çevirdi. Pete ona şaşkın bir şekilde bakarken bacaklarını iki yana açarak kucağına yerleşti.

-Veg-...

-Şşşşh...

Parmağını dudağına bastırıp susturduktan sonra yavaş hareketlerle çenesine doğru indirdiği parmağını boynundan aşağı gezdirirken bir an gözlerini ayırmadı.

-Nefesin hızlandı, kalbin yerinden çıkacak gibi atıyor...

Elini aşağılara doğru indirip erkekliğine bastırdığında Pete gözlerini kapattı, Vegas alt dudağını ısırıp diğer eliyle çenesini sıktı ve gözlerinin kendisine bakmasını sağladı.

-Burası benim için sertleşiyor ve üstelik haz alıyorsun tüm bu yaptıklarımdan... Ve tüm bunlara rağmen aramızdaki şeye saçmalık ya da hata diyebiliyorsun öyle mi?

RAKİP (VegasPete)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin