Part:6

2.1K 147 0
                                    

Zawgyi

ေန႔တစ္ေန႔ရဲ့အစ မနက္ခင္းက ေနေရာင္ျခည္နုနုေလးရယ္ ေက်းငွက္ေလးေတြရဲ့ ပိက်ိပိက်ိအသံေလးေတြရယ္နဲ႔ အိပ္ေရးပ်က္စြာနိုးထလာရသည္။ ဟုတ္တယ္ေလ
ေနကမ်က္နွာလာထိုးမွေတာ့ လူကနိုးျပီေပါ့၊ ဒီၾကားထဲ ငွက္ေတြကလည္း လူနားမလည္တဲ့စကားေတြနဲ႔ တစ္ေကာင္ျပီးတစ္ေကာင္ေအာ္ေနၾကေသး...ဘယ္လိုမွ အိပ္ေရး၀မေနပါဘူးေနာ္...

အိပ္မရမယ့္အတူတူ အိပ္ယာေပၚကေနကုန္းရုန္းထျပီး ေရခ်ိဴးခန္းထဲသာ၀င္လာလိုက္သည္...ေက်ာင္းပိတ္ရက္မို႔လို႔ အေစာၾကီးနိုးေနတာ ဒီသစၥာရွိတဲ့မ်က္လံုးေတြက။ ေရတစ္ခါတည္းခ်ိဴးလိုက္ကာ workoutပါလုပ္ျပီး မနက္စာမစားခင္ ဖုန္းၾကည့္ေနလိုက္သည္...အမယ္ thvတဲ့ ကင္ထယ္ေယာင္းအေကာင့္ပဲ...သိခ်င္စိတ္နဲ႔၀င္ၾကည့္မိေတာ့ ဘာမွေထြေထြထူးထူးမတင္ထား...အဲဒါေတာင္followerက ဘာလို႔အဲ့ေလာက္မ်ားေနတာလဲ?
မနက္ခင္းရဲ့စိတ္အစံုက ဘာမွန္းမသိေနာက္က်ိသြားရျပန္သည္။

ဖုန္းသံုးေနရင္းဗိုက္ဆာလာတာနဲ႔ မနက္စာစားရန္ ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းလာခဲ့သည္။
ထမင္းစား၀ိုင္းတြင္ ဘယ္သူမွရွိမေန...companyကိစၥေတြပဲ ေခါင္းထဲအျပည့္ထည့္ထားတတ္တဲ့အေဖအေၾကာင္း အစကတည္းကသိေနေတာ့လည္း ေထြေထြထူးထူး၀မ္းနည္းမေနပါ။ ထမင္းခ်က္အေဒၚၾကီးကိုသာ မနက္စာစားေတာ့မယ့္အေၾကာင္း အသိေပးျပီး ထမင္းစားပြဲတြင္၀င္ထိုင္လိုက္သည္။ ခဏအၾကာ စားပြဲနွင့္အျပည့္နီးပါး ခ်လာသည့္ အစားအေသာက္မ်ား...ဘယ္ေလာက္ပဲတန္ဖိုးၾကီးျပီးအရသာရွိတဲ့ အစားအေသာက္ေတြမ်ားမ်ား၊ သူလိုခ်င္တာက စကားတေျပာေျပာနဲ႔ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးထမင္း၀ိုင္းတစ္ခုပါ...

*အကိုေလး Mr.Jeonက မနက္ျဖန္ပါတီတစ္ခုကိုလိုက္ခဲ့ရမယ္လို႔ မွာခုိင္းလိုက္ပါတယ္*

အဟက္...မ်က္နွာခ်င္းဆိုင္ျပီးစကားမေျပာနိုင္ေလာက္ေအာင္ကို အလုပ္မ်ားေနရေအာင္ Jeon Groupဆိုတာကလည္း Top 10စာရင္း၀င္companyတစ္ခု...

အေမလား အေမကေတာ့ သူ႔မိသားစုအသစ္နဲ႔ နိုင္ငံျခားမွာအေျခခ်ေနတာ သူ႔အသက္၇နွစ္ျပည့္ျပီးကတည္းက...အခ်စ္မရွိပဲလက္ထပ္ပြဲတစ္ခုျဖစ္ခဲ့ရျခင္းအေၾကာင္းအရင္းမွာ မ်ိဴးဆက္တစ္ခုအတြက္...

Double E {Completed}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant