Lunch breakျပီးေနာက္ bellအသံနဲ႔အတူ စာသင္ခန္းမ်ားမွာလည္း ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြရဲ့ စကားေျပာသံမ်ား၊ စေနာက္သံမ်ား၊ ဆရာဆရာမေတြရဲ့ဆူပူသံမ်ားနွင့္ ျပန္လည္အသက္၀င္လ်က္ရွိ၏။ တကၠသိုလ္ဆိုေပမယ့္လည္း စည္းလြတ္၀ါးလြတ္ေတာ့မျဖစ္သင့္ဘူးမလား ဆူသံပူသံေတာ့အနည္းနဲ႔အမ်ားရွိစျမဲ...
ဆူပူခံရလည္း အျပံဴးမပ်က္သလို ဆရာဆရာမေတြကလည္း အတင္းဆူပူတာမ်ိဴးမရွိ၊ ေလသံေအးေအးနဲ႔ေျပာလို႔မရဘူးဆိုရင္ေတာ့ ၾကမ္းျပီ...ဒါကလည္းဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြရဲ့အမွတ္တရေတြ...ဘယ္ေလာက္ပဲ အတိတ္မွာဆူခံခဲ့ရပါေစ အခ်ိန္တန္ရင္ေတာ့ အဲ့ဒီအျဖစ္အပ်က္ေတြက စားျမံဴ႔ျပန္ျပီးျပန္ေျပာလို႔အေကာင္းဆံုးအရာေတြ...
ထယ္ေယာင္းလည္း စာထဲကိုစိတ္၀င္စားလိုက္ အာရံုကတစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တျခားဟာဆီေရာက္သြားလိုက္နဲ႔ ေဘးဘက္ကိုၾကည့္မိေတာ့...၀ါး...ဂ်ြန္ေဂ်ာင္ဂုကေမွာက္အိပ္ေနတာမ်ား ပါးစပ္ၾကီးကိုဟလို႔၊ ဘယ္ေလာက္ပဲစာထဲစိတ္မ၀င္စားေနပါေစ သင္ေနတဲ့ဆရာေပၚကိုrespect ေတာ့ရွိရမွာမဟုတ္ဘူးလား၊ စာအုပ္ကိုေထာင္ထားျပီးမွအိပ္ေနေတာ့ အေရွ႔ကဆရာကမျမင္ရ၊ ထယ္ေယာင္းကသာ ေဘးတိုက္အေနအထားမို႔ျမင္ေနရျခင္း...ၾကည့္ေနရင္းေခါင္းထဲအၾကံတစ္ခုကျဖတ္ခနဲေပၚလာသည္။ ဟက္...ခံေပးဦးေပါ့ေဂ်ာင္ဂုရာ
အေတြးနဲ႔အလုပ္ညီစြာ ေဘာင္းဘီအိတ္ကပ္ထဲကေန ဖုန္းကိုအရင္ထုတ္ကာ ဆရာမျမင္ေအာင္ ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္နဲ႔ အိပ္ေနတဲ့ဟိုေကာင့္ပံုကိုရိုက္လိုက္သည္...အဟြန္း ေနာက္ဆိုအသံုး၀င္လာမယ့္အခ်ိန္ရွိမလာနိုင္ဘူးလို႔ ဘယ္သူေျပာနိုု္င္မွာလဲ။ အားရပါးရ ၾကိဴက္သလိုပံုေတြရိုက္ျပီးမွ ဂ်ီမင္စားထားတဲ့ေခ်ာကလက္အခြံကို ဂ်ီမင့္ခံုထဲကေနလွမ္းယူျပီး ေခ်လိုက္သည္...ခဲပတ္ဆိုေတာ့ေခ်လိုက္တာနဲ႔ အခ်ြန္လိုလိုဟာေလးေတြေပၚလာသည္ မေပၚေပၚေအာင္လည္းတမင္တကာေခ်တာ...
ျပီးတာနဲ႔ သူ႔ဘက္မ်က္နွာၾကီးေပးျပီးအိပ္ေနတဲ့ဟိုေကာင့္နွုတ္ခမ္းတည့္တည့္ကိုခ်ိန္ျပီး လက္ညွိဴးနဲ႔အားပါပါေတာက္ကာ ပစ္လႊတ္လိုက္သည္...ပစ္ျပီးျပီးခ်င္းပံုမွန္ေအးစက္ေနတဲ့မ်က္နွာထားကိုျပန္ျပင္ဆင္လိုက္သည္။ ခ်က္ခ်င္းကိုေအာ္သံတစ္ခုက စာရွင္းေနတဲ့ဆရာ့အသံကလြဲတိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ အတန္းထဲ ဟိန္းခနဲေပၚလာသည္...
YOU ARE READING
Double E {Completed}
RomanceKim Taehyung --မင်းကအာရုံပဲဂျောင်ဂု "မင္းက တကယ့္အာရံုပဲေဂ်ာင္ဂု" Jeon Jungkook --မင်းကလည်းကျက်သတုံးပဲဟျောင့် "မင္းကလည္း က်က္သတံုးပဲေဟ်ာင့္" Taekook Myanmar fan fic 🐻🐇