3

863 17 0
                                    

Kasiyere ve çalışanlara Asyayı tarif ettim. Görmediklerini söylediler ama olası bir durumda güvenlikle iletişime geçeceklerdi.

Oyuncakçıdan çıktım ve elimle yüzümü kapattım. Anne kız günü berbat olmuştu. Yüzümü açıp derin bir nefes aldım ve güvenliklerin yanına doğru ilerledim.

Annem perişan haldeydi.

Kendimi ağlamamak için tutarken Asyanın sesini duydum.

"Anne."

"Asya!"

Arkama baktığımda koşarak yanıma geliyordu. Yere çömeldim ve ona sarıldım.

"Annecim iyi misin?"

"İyiyim anne. Özür dilerim."

Ağlamaya başlamıştım geriye çekildiğimde küçük parmaklarıyla göz yaşlarımı sildi "Ağlama anne özür dilerim bir daha koşmayacağım."

Güldüm ve tekrar sarıldım.

"Bir yerinde bir şey yok değil mi"

Onu inceledim bir şeyi yoktu.

"Bir abi getirdi beni buraya. Bak.." arkasına bakıp işaret etti ama orada kimse yoktu. Tekrar bana döndü "Gitmiş."

"Sana bir şey yapmadığına eminsin dimi?"

"Evet anne. O çok iyi birisiydi keşke gitmeseydi."

"Ah Asyam. Gel eve gidelim."

Elimi tuttuğunda güvenliklerin yanına gittik. Asya babaannesinin yanına gitti ve bende her şeyin normal olduğunu söyleyip onlara teşekkür ettim.

Avmden çıkıp eve gittiğimizde önce annemi bıraktım.

"Çok yoruldun güzelce dinlenmelisin."

Başını salladı "Sakın kendini suçlama Burcu."

Başımı salladım ve sarıldım. Onunla vedalaştıktan sonra eve geçtik. 

Hava neredeyse kararmak üzereydi. Işıkları açtım ve üzerimdeki ceketi çıkarıp Asyanın çantasını astım.

"Anne ben çok açım."

"Tamamdır. Elimizi yüzümüzü yıkayıp üzerimizi değiştirelim sonrada mutfağa."

Başını salladı ve koşarak üst kata çıktı. Enerjisine hayrandım.

Kapıyı kilitlediğimde daha rahat hissetmiştim. Yukarıya çıktım ve Asyanın ellerini yıkamasında yardım ettim.

Sonra onun odasına gittik. Burayı Gaye ve Oğuzla düzenlemiştik. Bir çoğunu onlar yapmıştı tabii ki. Yatağın olduğu duvar pembeydi ve abajuruları pembe renkti. Onun dışındaki her şey beyazdı.

Dolabının önüne geçtim ve kıyafetlerini çıkardım.

"Anne?"

Ona döndüm ve önünde eğildim "Efendim prensesim."

Hırkasını çıkarıp saçındaki örgüyü çözdüm.

"Bugün beni size getiren abi bana anne baban nerde dedi. Ben babamın süper kahraman olduğunu söylediğimde şaşırdı. Onunda babası süper kahramanmış."

"Aaa öyle mi?"

"Evet. Hatta benim babamla arkadaş olabileceklerini söyledi."

Bu adam her kimse ona teşekkür etmeliydim.

Üzerini değiştirdikten sonra benim odama geçtik ve bende üzerimi değiştirdim. Ardından saçlarımızı toplayıp ellerimizi tekrar yıkadık ve mutfağa girdik.

IlBurAsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin