.1.

394 20 128
                                    


Je deštivý den a Alex se už asi hodinu převaluje v posteli. Je už sice vzhůru ale moc líný na to vstát. Po té co si uvědomil že není zrovna nejlepší nápad zůstat celý den v posteli se rozhodl navštívit své oblíbené místo aka kasíno. V posteli v podstatě tráví většinu svých dní. Samozřejmě že ho to nudí ale představa že by musel jít ven no...prostě se jen projít ho nikdy nějak extra nebralo, buď musel jít s někým a nebo do kasína, jiná možnost pro něj neexistuje.

Quackityho vždy tak trochu bavilo žít na hraně. U hazardu nesmělý taky chybět nervy typu trhání vlasů, kousání rtů...a všech této věcí.

Líně se vykopal z postele a rozhodl se pro ranní cigaretu. Došel do kuchyně a natáhl se pro krabku s poslední cigaretou. S jeho výškou si musel vylézt na linku a až pak se mohl bezstarostně natáhnout do skříňky.

Vzal si už zmiňovanou cigaretu a seskočil dolů. Nejdřív se posadil na linku a až pak skočil dolů. Nikdy nebyl ten typ co by snídal a tak si udělal pouze černou, hořkou kávu.

Ospale cupital do koupelny učesat si své černé vlasy, vyčistit si zuby jako to v podstatě dělá každé ráno. Když se na sebe podíval do zrcadlo nebyl to moc hezky pohled, rty měl prokousané do krve, jizva se mu táhla přes celé levé oko, vlasy měl mastné a protrhané. Bože můj, kam jsem se to dopracoval. Řekl si sám pro sebe

Zem pod jeho bosými chodidly ho studila ale v bytě neměl bačkory, takže to musel nějak přežít.

Nasadil si jeho vansky a vyrazil směr kasíno. S jeho inteligenci si uvědomil až příliš pozdě, že nemá deštník ani kapuci, takže byl nucen si trochu popoběhnout, což pro jeho kuřácké plíce nebyla vůbec dobrá zpráva.

Cestou se ještě stavil v trafice pro krabičku cigaret (idk ty názvy takže tomu budeme říkat proste cigarety lol ). Po asi dvaceti minutách došel do cíle.

Před kasinem stálo pár lidi a kouřili ale nejvíc ho zaujal vysoký brunet s kulatými brýlemi, postávající v rohu oddělený od ostatních Úsměv se mu rozléval po obličeji, zuby dokonale čisté, kabát celkem ošoupaný ale dodával mu tajemnou atmosfér, žlutý svetr pod tímto kabátem byl zajímavý a neobvyklý...však ale ne špatný.

Rozhodně nevypadal jako někdo na koho běžně narazíte v kasinu. Rozhodl se nevšímat si ho a prostě jít dovnitř a hrát, což je důvod proč tu vlastně je, rozhodně tu není proto aby očumoval lidi.

Jako první ho do nosu udeřila vůně cigaret a doutníků. Někteří lidi i přes zákaz kouří u vnitř. Hrála tu nahlas hudba že nebylo slyšet nic jiného ale u stolu se dalo slyšet vše co bylo potřeba.

Koukl na barmana a kývnutím hlavy naznačil pozdrav. Ano je tu i část s barem kde většina lidí utratí svou výhru za alkohol a on dost často nebyl výjimkou.

Očima přejel místnost a na tváři se mu vykouzlil úsměv, když spatřil volné místo u stolu s žolíky. (Nezabíte mě prosím pokud někde bude chyba ve hře. Žolíky jsem strašně dlouho nehrál ale je to jediná hra kterou dokážu nějak popsat ).

Černovlásek se usadil a pozdravil."Takže toto jsou normální žolíky akorát když vyložíte špinavou postupku tak se musíte píchnout do prstu. Chápou to všichni ?" Řekl silnější pán s pleškou. Všichni kývli na souhlas. "Dobře tak hra může začít." Zvolal ten stejný muž s úsměvem na tváři. Hra začala. Nízký brunet sedící naproti Quackitymu začal. Vzal si kartu a vyhodil károvou sedmu. Sakra. Zrovna káry se Alex rozhodl sbírat. Stejnak by si ji ale nemohl vzít protože ještě neuběhli čtyři kola.

Hraje se páté kolo a Quackity drží:3,4,6,7,9,10,K kárových a A,2,3,6,8 srdcových. Zrovna přišla řada na Alexe a tak si lízl. Dostal Q kárové. To si bez váhání nechal a vyhodil 8 srdcovou. Po té co odehrál skončilo páté kolo.

Černovlasý muž s plnovousem se pousmál a vyložil postupku:A,2,3,4,5,6,7 srdcových a J,Q,K listů. V ruce mu zbývaly dvě karty. Quackity se zhrozil, nemohl přeci prohrát. Zrovna přišla řada na Alexe a on si lízl 8 karovou. Oči se mu rozzářili když si uvědomil co může příští kolo vyložit. Odhodil srdcovou "6".

Napětí v něm ale opět vzrostlo když si uvědomil kdo teď hraje. Bůh teď při něm očividně stál. Muž si lízl a stejnou kartu ihned odhodil.

Blonďák vedle něho vyložil postupku: J,Q,K,A listových a 2,3,4 křížových. Opět přišla řada na Quackityho. Usmál se a vyložil: 6,7,8,9,10 kárových a: A, 2, 3 srdcových. Lízl si listovou dvojku a tak ji hned v zápětí odhodil. V ruce mu zbývaly 4 karty. Pořád byl nervózní z může vedle něho ale zopakoval jeho minulý tah.

Brunet po Quackityho levici vyložil:1,2,žolík,4,5,6,7 srdcových a k tomu ještě:3,4,5 listových. Píchl se do prstu a lízl si kartu kterou vzápětí vyhodil.

Je na řadě Quackity až po pár minutách mu došlo jak moc velkou příležitost má. Vzal svou "3" károvou a vyměnil ji za žolíka v postupce muže po své levici. Svého žolíka uplatnil v postupce muže na pravé straně jako "A" listové. Lízl si kartu kterou hned odhodil a svou "4" károvou zavřel. Naštvaný černovlasý muž co do teď seděl po Quackityho pravici se zvedl a odešel kdo ví kam. Quackity se začal nahlas smát.

Jeho pozornost upoutal ten brunet co předtím postával venku. " Mohu si s vámi zahrát pánové ?" Optal se a všichni jen přikývli. Quackity si myslel jak ho porazí avšak opak byl pravdou.

Brunet zavřel hned v 6. kole. Hnědovlásek se na Quackityho vysmívavě pousmál a pak se zvedl a odešel. Quackity se rozhodl ho následovat a zakouřit si.

Vyšel ven a vytáhl ještě zabalenou krabku cigaret. Vytáhl jednu a zapálil ji. Vylekal se když před sebou spatřil o hlavu vyššího bruneta, ano ten samý co ho porazil. "Neměl jsi špatnou taktiku ale špatný karty, prostě smůla." Řekl brunet a Quackity stále rozdýchával jeho srdeční zástavu z toho jak se lekl. "Eh asi díky." Řekl Alex s absolutním nezájmem, jelikož jeho chuť se s někým bavit? Nulová.

"Wilbur ty?" Zeptal se ho brunet. Quackity se hořce zasmál, ty jsi mi ale ztracený případ.

"Alex." Řekl po chvíli a vydechl kouř.
Quackityho dost zaujal Wilburův hlas, měl ho takový hrubý ale zase ne moc. "Chodíš sem často?" Zeptal se po chvíli ticha Alex. "No vlastně jsem tu nový." Řekl Wilba a prohrábl si vlasy smými dlouhými prsty.

Quackityho cigareta už pomalu dohořovala a tak ji hodil na zem a zašlápl. Vydechl poslední kouř a mírně se pousmál. "Asi už bych měl jít." Řekl Alex a otočil se na patě, rukou mávl na pozdrav a rozešel se směrem domů.

Taaak a je to tu po hrozně moc úpravách a odhodlávání a kontrolách od mých kamarádů jsem se odhodlal to sem vydat. Doufám že se to zalíbí aspoň jedné osobě. Další kapitola by mohla vyjít někdy příští týden předpokládám že ve středu nebo tak někdy
•1159 slov celkem dlouhý začátek si myslím

Niko

(Opraveno)

the one placeKde žijí příběhy. Začni objevovat