..31..

112 13 0
                                    

Alexe ráno probudilo světlo co vycházelo z oken. Bože, Will by si měl vážně koupit závěsy. Miluje ten pocit probudit se vedle Willa a vidět ten jeho klidný výraz. Vlasy Wilburovi stálý do všech stran a to bylo pro Quackityho až nadměrně moc rozkošné.

Alex by za normálních okolnostech vzal mobil a začal číst všechna ta oznámení co mu přišla ale tohle nebyla normální okolnost. Prohlížel si tu nádhernou tvář a objevoval věci, kterých si nikdy až do teď nevšiml. Bojoval s touhou políbit ho na čelo ale po chvíli boj vzdal a prostě to udělal. Pak ho ještě pohladil po tváři a opatrně vstal.

Musel si odskočit a taky měl celkem chuť udělat další krok blíž ke smrti a zapálit si cigaretu. Přemístil se k oknu a zapálil si cigaretu. Přemýšlel o tom všem co se za posledních pár dní stalo. Taky přemýšlel co asi teď dělá George. Věděl že klíče od Alexova bytu má takže pravděpodobně šel tam ale co když ne?

Z jeho myšlenek ho vytrhly dvě ruce, které se Alexovi ovinuly kolem pasu. Ah shiit jak Alex miluje objetí ze zadu. "Takhle bys mě měl probouzet častěji. Pusa a pohlazení po tváři je moc příjemné." Špitl Will rozespalým hlasem. Další věc co si Alex připsal na svůj imaginární seznam věcí co na Willovi miluje. "Tak to bych tu ale musel být častěji. Kdy vlastně máte to turné?" Alex se otočil k Wilburovi čelem a vlepil mu malinkou pusinku. "1.8. což mě celkem děsí protože už to je jen necelý měsíc." Alex zamrzl. "Wilbure, to je za tři týdny, já nechci!!" Zapískl Alex. "No ehm George a Claye něco napadlo takže navrhuju zavolat Gogymu a domluvit si s ním sraz aby jsme to probrali." Wilbur jen přikývl. Alex byl na odchodu do koupelny když zaslechl Willa. "A řekneš mi aspoň co je napadlo?" Alex věděl že tahle otázka přijde ale chtěl aby mu to řekl George. "Nebuď zvědavej nebo budeš brzo starej."

"Ahoj Alexi, tak co randíčko s Willem? Můžeš chodit? Je postel celá?" Bože jak on někdy George nenávidí. "No bylo to fajn, vlastně jsme ehm tak trochu spolu no ehm ale ano chodit můžu a na posteli ani nikde jinde se nic neodehrálo." "No tak já myslel že si budu muset zaplatit terapeuta když si mi volal ale očividně mi nevoláš proto abys mi popisoval to jak si provzdychal půlku noci. Tím pádem proč mi voláš? Vlastně tu teď něco řeším s ehm Clayem." Počkat s Clayem? Že by se usmířili. "Počkat Clay? Takže jste v pohodě? No jinak jsem chtěl domluvit sraz abychom probrali ten výlet." "No ehm to právě teď řešíme ale mám-li být upřímný, asi budeme v pohodě. No vlastně to tu už ani nevidím na nějak dlouho protože už jsme se i objali takže v kolik by byl ten sraz? Nevadí když pravděpodobně vezmu i Claye?" Dobře tak tohle bylo rychlý. V tuhle chvíli mu bylo jasné že to není "možná budeme v pohodě" ale "už jsme se muckali ale nechtěl jsem ti to říct takhle." "Jasně! Vezmi ho sebou a nevím, třeba ve dvě? Wille! Ve dvě? Jo tak ve dvě." Slyšel jak se George na druhé straně uchechtl. "Dobře ve dvě v parku, tak já už musím končit promiň." Řekl George a hovor ukončil.

~Time skip~
"Mohli bychom do toho lesa jak jsme tam kempovali s mým tátou když nám bylo 15, byl to hrozný trapas. Pamatuješ Alexi?" Zrovna se dohadovali o tom kde se to bude konat. "Jooo tam by to bylo skvělé, je tam ohniště a rovinka na to abychom tam postavili stany." Odpověděl mu s nadšením v hlase Alex. "A pak jsem tady já kdo neví o jakém místě mluvíte." Vložil se do toho Clay. "Buď v pohodě, já taky ne." Pravil Wilbur. Alex chytl pod stolem Willovu ruku a propletl si s ním prsty. "Ale Gogy, my máme trochu problém. Nemáme stan." Pravil Dream. "O tom už jsem mluvil s tátou, ten nám ho půjčí." "Ty jsi skvělý." Řekl Dream a jemně ho políbil. "Dobře hrdličky, ke hezké že jste zase zamilovaní ale teď děláme něco důležitějšího. Vlastně Wilbure, máme my stan?" Okřikl je Alex. "Ehm, já mám myslím." Quackity jen přikývl.

Takhle se tam hádali asi ještě dvě hodiny než neměli vše naplánované. "Tak ahoj, zítra si přijď pro věci." Řekl Alex a objal Gogyho. Prý bude už zase spát doma. Pak se odtáhl a objal Claye. "Neposer to zase." Clay jen přikývl a odešel s Georgem na do auta. "Oni dva jsou vážně zajímavý pár." Řekl po chvilce Will. "Pojďme se ještě projít."

764 slov
~Niko~

the one placeKde žijí příběhy. Začni objevovat