..28..

100 13 5
                                    

Pov Quackity
Niki nám donesla polévku ale neměla čas na to se s námi bavit, protože se blížili obědy, takže se sem nahrnulo hrozně moc lidí. George se na ni usmál a když jí chtěl dát peníze, tak řekla že je to v pohodě a ať si s tím neděláme hlavu. George ji poděkoval a my vyšli ven.

"Alexi? Můžu se tě na něco zeptat?" Zeptal se po chvíli trapného ticha George. Já jen přikývl. " Jak to teď mezi vámi bude? Jakože já vím že se mezi vámi něco stalo ale, no prostě chápeš." Na Georgovi bylo vidět že na konci trochu znejistil. Po pravdě, taky bych to rád věděl. "Nevím možná ho mám rád...nebo ne možná ale určitě. Jenže vím že i kdybych s ním něco mít chtěl tak asi nejsem ve fázi kdy bych zvládl vztah. Prostě se bojím té nálepky. Nevím jak to popsat. No a vlastně ani nevím zda to Will myslel vážně. Mám v plánu si s ním o tom dneska promluvit." George jen chápavě přikývl ale víc se k tomu nevyjadřoval. "No a co ty a Dream?" Byl to špatný dotaz ale nevím, tohle se mi honilo hlavou už nějakou dobu. "Mám-li být upřímný asi bych potřeboval si o tom s ním promluvit. Ne ale teď. Možná příští týden, možná za měsíc. Až si prostě budu jistý že to zvládnu. Asi ho stále miluju. To co udělal bylo hrozné ale nevím, jak si říkal, když někdo miluje, miluje pořád." Ano, tohle jsem říkal. Je neuvěřitelné že by mu vážně mohl George odpustit když jsem viděl jak moc ho to ranilo. " Dobře, jiné téma." Řekl jsem protože už to dneska je moc vážné. "Willova kapela bude mít turné po Evropě, nevím zda ti to říkal ale mám takový nápad." Ne, vážně mi neříkal že má mít turné. Vlastně mi za posledních pár týdnů neřekl vůbec nic. "No jelikož tam bude dva měsíce což by znamenalo že se teď dlouho neuvidíme tak nás napadlo-bylo to ještě v době kdy jsme se s Dreamem bavili, že bychom mohli udělat takový víkend někde v lese ve stanu, táborák, kytara, děsivé historky atd." Při té představě se mi chtělo skákat radostí. Znělo to vážně krásně. Představa že sedíme v kruhu, na kládách, oheň plápolá a my zpívané nejrůznější lidové písničky, nad námi svítí hvězdy, já sedím v náručí Willa a on brnká na kytaru. "Joooo, to by bylo moc fajn. Kdy by to bylo?" George si odkašlal. "No to je ono. když jsme se o tom s Dreamem bavili byl to jen nápad a nepromýšleli jsme to tak do podrobna. Ale asi za dva týdny." Jen jsem kývl a pak jsem se rozkecal o tom co všechno skvělého by jsme mohli ještě podniknout.

Yeyy další kapitola. Zítra odjíždím na geek takže to bude asi hodně zajímavé s vydáváním ale pokusím se něco napsat.
• doufám že se ti dnešní kapitola líbila a pokud ano tak můžeš třeba něco napsat do komentářů nebo i kdyby se ti nelíbila tak to napiš
•mam-li být upřímný tuhle ff píšu už jenom proto abych ji dopsal. Mám pocit že je to dost cringe takže pokud máte stejný názor tak se rozhodne zlobit nebudu.

525 slov

~Niko~

the one placeKde žijí příběhy. Začni objevovat