7

18.3K 1.1K 302
                                    

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️

Meriç

Taburun bahçesinde bir ağacın altında Kaya ile otururken bir yanda da yerde bulduğum küçük sopa ile oynuyordum.

"Meriç oğlum sen beni dinlemiyor musun ya?"

Elimdeki sopadan gözlerimi çekip Kaya'ya döndüm. 

"Dinliyorum. Niye dinlemeyeyim?"

"En son ne dedim o zaman ?"

Kafam o kadar doluydu ki bırak Kaya'yı dinlemeyi kafamdaki seslerini bile dinleyemez haldeydim.

"Tamam, dinlemiyormuşum."

"Senin neyin var? Bir garipsin iki gündür."

"Yeni bir şey yok ya."

"Yağız komutanla mı yine bir şey oldu?"

Adını duyunca istemsizce gözlerimi kaçırmıştım. Sanki yüzüne baksam aklımdan geçenleri görecekmiş gibi. 

Yağız Komutana yardıma gittiğim gün gereksiz fazla yakınlaşmıştık. Gerçekten gereksiz fazlaydı. Normalde biri ile yani hemcinsim biriyle bu kadar yakınlaşsam o an dalgaya vurur unuturdum. Şimdi ise Yağız Komutandan kaçtığım yetmiyormuş gibi meşguliyetim olmadığı zamanlarda hemen aklıma geliyordu.

Niye böyle olmuştu hiç anlamıyorum.

"Yok ne olacak?"

"Ne bileyim. Geldiğinden beri ya sen onu sinirlendiriyorsun ya da o seni."

"Komutanla ilgili değil."

Kolundaki saate bakıp ayaklandı.

"Ben gideyim Yağız Komutan geç kalınca sinirleniyor. Bu konu kapanmadı burada ama."

"Ortada bir konu yok ama neyse."

Kaya uzaklaşırken bende sırtımı ağaca yaslayarak gökyüzüne baktım. Biraz boşluğum varken uçsam çok iyi olacaktı. Belki kafamı toplardım. 

Oturduğum yerden kalkıp üstümü düzeltim. Üsse doğru yürümeye başladım. Taburun önünden geçerken Yağız Komutan birden önüme çıktı.

"Üsteğmen."

Sesli bir şekilde yutkundum. Kafamın içinde dönenleri bilmiyor Meriç. Sakin ol. Belki çoktan unutmuştur. Kesin unutmuştur. Niye hatırlayıp dursun ki zaten?

E benim niye sürekli aklımda o zaman?

"Komutanım."

"Uçuşa mı?"

"Evet komutanım."

"Uçuştan sonra odamda ol. İyi uçuşlar."

Bir şey dememi beklemeden gitmişti. Niye odasına çağırdı şimdi? Ne diyecekti ki? Ne diyebilirdi Allah aşkına, yine gereksiz bir görev verecekti.

Üsse geldiğimde Bekirlerin bir şeyle uğraştığını gördüm. Yaklaştıkça hepsini bir yerler koşuşturduğunu fark ettim. Sanki bir an önce bir işi halletmeye çalışıyor gibiydiler.

"Kolay gelsin."

Sesimi duyunca hepsi işini bırakıp selam vermişti.

"Sağolun komutanım!"

"Hayırdır Bekir niye koşuşturuyorsunuz?"

"Yağız komutan üsse geldi sabah. Birkaç şeyi eksik veya bakımsız buldu. Akşama kadar onları halletmeye çalışıyoruz komutanım."

Söz // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin