35

12.6K 728 92
                                    

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️

Yağız

Taburdan çıkar çıkmaz eve gelmiştim. Tabi Meriç'te benimle gelmişti. Yatakta uzanmış beni izleyen Meriç'e ondan uzaktaki yastığı alıp ona fırlattım. 

"Sapık gibi ne izliyorsun?"

"Nerem sapık yahu benim? Sevgilimi izliyorum ben."

"Rahat ver de üstümü giyeyim."

"Bir şey yapmıyorum. Giyinebilirsin."

Otuz iki diş sırıttığında sesli bir nefes verdim. Rahatsız olmuyorum ama onunla uğraşmaktan zevk alıyorum.

"İyi, gidiyorum."

Yataktan kalktığında hızlı bir hareketle önüne geçtim. Bir elimi ensesine bir elimi yakasına koyarak "Acaba yemekten önce duşa mı girsek?" dedim.

"Gir hayatım bana niye soruyorsun ?"

Sinirle ellerimi ondan çektim. Bir haftaya yakın süredir benimle yakınlaşmaktan kaçıyordu. Başta bana öyle geldiğini sandım ama şu an da olduğu gibi kaçıyordu işte. Bariz bir şekilde anlamıştı dediğimi.

"Salak herif girsek dedim, gireyim demedim. Bal gibi de anladın ama anlamazdan geliyorsun."

Meriç'in bir şey demesini beklemeden hızla banyoya girerek kapıyı sertçe kapattım. Üstümü çıkartıp duşa kabinin içine girdim ve suyu ayarladım. Suyu ayarlayınca altına girdim.

Bir şey mi yapmıştım farkında olmadan? Ama yapmış olsam diğer hareketlerine de yansırdı. Acaba başka biri mi vardı?

Evet, iyice saçmalamaya başlamıştım. Kendi kendime saçma sapan fikirler üreteceğime niye sormuyorsam?

Banyodaki işerlerimi bitince odama geçip üstümü değiştirdim. Odadan çıktığımda salondaki masanın mumlarla ve gül yapraklarıyla süslenmiş olduğunu gördüm. Ben şaşkınca masaya bakarken Meriç elinde yemekle mutfaktan çıkıp kocaman gülümsedi.

"Tam zamanında geldin."

Masaya yemeği koyduktan sonra yanıma gelip kokumu içine çekerek yanağımdan öptü.

"Sıhhatler olsun yavrum."

"Sağol. Nereden çıktı bu mumlar falan?"

"İçimden geldi. Ne zamandır aklımdaydı. Bugüne kısmetmiş."

Elimden tutarak masanın yanına getirdi. Sandalyemi çekip oturmama yardım ederken yüzümdeki aptal gülümsemeyle bir masaya bir Meriç'e bakıyordum. Yemekleri tabaklara koyduktan sonra bardaklara kırmızı şarap doldurmuştu. Kendisi de oturduktan sonra yemek yemeğe başladık.

"Yarınki mangal işinden emin miyiz?"

"Evet hayatım. Eminiz. Çocuklar o kadar heves etti. Hem eğlenceli olur."

Söz // bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin