Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️
Meriç
Üssün binasının duvarına sırtımı vermiş bir şekilde yerde oturmuş Yağız'la olanları düşünüyordum. Bir yandan gülerken bir yandan olanları anlamlandırmaya çalışıyordum.
İki gün önce olan şeylerin gerçekliğini sorguluyordum hâlâ. Şu an bulunduğumuz durumun ne olduğundan emin değildim. Bana kalsa çoktan sevgiliydik. Ama acaba Yağız'a sormam falan gerekiyor muydu?
"Komutanım, hayırdır bir sıkıntı mı var?"
Bekir'in sorduğu soruyla kafamı sallayarak "Hayır yok. İlk defa burada bir sıkıntı olmadığı için boş boş oturuyorum," dedim.
"Serbest uçuşlarınızın kesilmesi sizin için hiç iyi olmadı."
"Komutanın emrine karşı gelirsen böyle oluyor."
Ben gülünce Bekir'de gülmüştü. Sonra birden ciddileşip selam verdiğimde omzumun üstünden arkama baktım. Yağız elinde iki tane bardakla arkamda dikiliyordu. Onu görünce kalkmak için hareketlendim.
"Otur üsteğmen."
Onu kafamı sallayarak onayladım. Elindeki bardağın birini bana uzattığında hemen elinden aldım. Yanıma otururken "Rahat ol Bekir. Komutanının bu üste ne bulduğunu anlamaya geldim," dedi. Bana bakıp gülerken Bekir'de ona eşlik etmişti.
"İçeride işlerim vardı. Gideyim ben komutanım."
"Tamam Bekir."
Bekir selam verip uzaklaşırken elimdeki bardağa burnuma yaklaştırıp sıcak kahvenin kokusunu içime çektim.
"Burada olduğumu nereden öğrendin?"
"Kuşlar söyledi."
Gözlerimi kısarak ona baktığımda o güzel gamzelerini göstererek gülmüştü.
"Gelirken Mert görmüş seni. O söyledi."
"Mert'e sen tabur içinde görevler versene. "
"Oldu paşam başka bir emrin var mı?"
"Var. Ama söylersem kahveyi başımdan aşağıya dökme ihtimalin var."
Yağız bana kaşlarını çatarak baktığında gülümsedim. O kadar sevimli duruyordu ki şu an. Etrafıma göz gezdirip ortalıkta kimseyi görmeyince Yağız'ın yanağına küçük ve hızlı bir öpücük kondurdum.
Yağız yeşil gözlerini kocaman açarak elini yanağına götürdü.
"Ne yapıyorsun? Gören olacak."
"Dayanamadım napayım. Çok tatlı duruyordun."
"Koskoca yüzbaşıya tatlıda demezsin ya."
"Benim için öylesin. He başkası da derse dediği son şey olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz // bxb
Teen Fiction+18 "Komutan, geri döneceğinize söz verdin. Unutma." Cevap olarak asker selamı dışında bir şey alamamıştı. Meriç, çok sevdiği gözyüzüne benzetirdi onu; uzakta olsa da sevdiği ve koruduğu gökyüzüne.. Yağız, çok sevdiği vatanına benzetirdi onu; koruma...