Bir süre bölümler Meriç'in ağzından devam edecek 🎈
Yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın iyi okumalar ✨️
Meriç
Elimdeki bira şişesiyle oynayıp arada timdekilerin konuşmalarına dahil oluyordum. İki gündür başımın etini yemişlerdi bende toplanmak için.
"Yağız Yüzbaşı gelmiyor mu komutanım?"
Normalde gelecekti ama fazla samimiyet kurmak istemediği için geleceğini sanmıyorum. Aptallığım yüzümden timle anlaşmasına engel oluyordum resmen.
"Gelecekti ama belki kararını değiştirmiştir."
"Gelir ya bence. Hem ne yapacak başka ki gelmeyip?"
"Kafa dinleyebilir Harun. Sen ve Mert'ten uzak durmak istiyorsa onu anlayışla karşılarım."
Mert, Harun ve ben hariç geri kalanlar Kenan'ın söylediğine gülmüştü. Sorun onlar değildi, bendim. Bu yüzden herhangi bir şey söyleyemiyordum.
"Bir kere bizi öpüp de başınıza koyun. Gayet iyi ve sakin çocuklarız. Değil mi, Harun?"
"Sakin? Siz mi sakinsiniz?"
"Oğlum siz kurtlu gibi sürekli hareket halinde olup başınızı belaya sokmuyor musunuz?"
Bu sefer buna ben de gülmüştüm.
"Yeni gelen pilota naptıklarını hatırlıyorsunuzdur herhalde?"
"Mert, Harun atış yaparken şişeyle kafasına su döktüğü için Harun onu elinde iki şişe suyla kovalarken pilota çarpıp onu ıslatmıştı."
"Bu olayda suçlu ben miyim şimdi? Mert'in suçlu olduğu ortada."
"Lan ondan önceki gün sen isimliğimi aldığın için komutandan azar yemiştim ben."
Kenan abi ortalarında oturduğu ikilin kafasına vurmuştu.
"İkinizde birbirinizden betersiniz."
"Komutanlarımız bizi böyle seviyor Kenan abi."
İkili bana, Kaya'ya ve Dila'ya döndüğünmüş tatlı olduklarını düşündükleri bakışlar atıyorlardı. Kaya hepimizin adına "Başka bir şansımız varmış gibi." demişti.
Onlar konuşmaya devam ederken sehpanın üzerinde duran boş tabakları alıp mutfağa gittim. Tam mutfağa girdiğim sırada çalan kapıyla içeriden bakıyoruz sesi yükselmişti.
Boş tabakları geri doldurmuştum. İçeriye elimle tabaklarla geçtiğimde Yağız'ın geldiğini ve çoktan çocuklarla konuşmaya başladığını görmüştüm.
Gelmişti.
Bir süre ses etmeden uzaktan onu izledikten sonra derin bir nefes alıp yanlarına gittim.
"Hoşgeldiniz komutanım."
"Hoşbulduk."
Biralardan birini uzanıp alırken ben de ondan biraz uzaktaki boş yere oturdum. Sabahki konuşmayı yaşamış olmasaydık ona en yakın yere otururdum da işte. Guruma yediremiyordum.
Yağız cebinden sigara paketini çıkarıp bana döndü.
"İçeride içebilir miyim?"
"İçe-"
Tam onaylayan bir cümle kuracaktım ki canım arkadaşlarım önce bana baktı sonra da Kaya "Komutanım beyefendi biraz titizdir. Sadece balkonda içmemize izin veriyor." dedi. Yağız'ın da bakışları bana dönünce sesli bir şekilde yutkundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz // bxb
Teen Fiction+18 "Komutan, geri döneceğinize söz verdin. Unutma." Cevap olarak asker selamı dışında bir şey alamamıştı. Meriç, çok sevdiği gözyüzüne benzetirdi onu; uzakta olsa da sevdiği ve koruduğu gökyüzüne.. Yağız, çok sevdiği vatanına benzetirdi onu; koruma...